Siva endrer logo

I 50 år har Siva bidratt til industri, arbeidsplasser og levedyktige lokalsamfunn i hele landet. Nå i jubileumsåret endrer vi logo og står fram i nye farger. Det visuelle uttrykket vi tar med oss inn i framtiden, er først og fremst et symbol på samhold.

Vi har latt oss inspirere av den industrielle løftekroken. Den er en viktig del av Sivas historie og identitet: Den løfter og sikrer. Den holder ting sammen. Den får jobben gjort.

– Siva er allerede en sterk merkevare i norsk næringsliv, nå blir identiteten vår enda tydeligere. Vi har fått et robust og funksjonelt uttrykk som peker framover, samtidig som det speiler historien vår, forteller Sivas kommunikasjonsdirektør Roy Strømsnes.

Nyskaping i alle regioner

Siva har en unik rolle som nasjonal tilrettelegger for nyskaping i alle regioner. Sivas nettverk av inkubatorer, næringshager, innovasjonssentre, katapult-sentre og eiendomsselskaper er lokalt til stede på 130 plasser i hele landet. Dette bidrar til å øke konkurransekraften i norsk næringsliv, og sikrer en nasjonal helhet i gjennomføringen av regjeringens næringspolitikk.

Sivas nye visuelle stil kommer også til uttrykk hos de 132 selskapene som er tilknyttet nettverket, som også får et oppdatert merke. «Siva-partner» symbolet betyr kvalitet, kompetanse og nettverk.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Historien bak Sivas logo

Kontakt:
Roy Strømsnes, kommunikasjonsdirektør i Siva

Sivas kommunikasjonsdirektør Roy Strømsnes (Foto: Harald Øren).

Siva legger til rette for bærekraftig vekst i industri og næringsliv.

Vår virksomhet er tilstede over hele landet, der vi bidrar til arbeidsplasser, verdiskaping og levedyktige lokalsamfunn.