Sings For The King fra Glen Campbell

Glen Campbells album Sings For The King inneholder 18 nyoppdagede og restaurerte studioopptak fra 1965-1967 som kaster nytt lys på den innflytelsen Campbell hadde på USAs største rock and roll-stjerne, Elvis Presley.

Før Glen Campbells gjennombrudd med "Gentle On My Mind", spilte han inn låter for den legendariske låtskriveren Ben Weisman, som skrev 57 sanger innspilt av Elvis Presley.

Campbell hadde evnen til å synge i Elvis Presleys toneleie og tretten av disse sporene ble innspilt og utgitt av Presley.

Sings For The King fremhever Campbell's utrolige musikalitet og inneholder blant annet “We Call On Him,” en aldri før utgitt duett med vokalene til Presley og Campbell smeltet sammen.

Sings For The King slippes 16. november.

Sings For The King trackliste:

1. We Call On Him (A Duet With Elvis Presley) *

2. Easy Come, Easy Go *

3. Any Old Time

4. Anyone Can Play

5. I Got Love

6. I’ll Never Know *

7. All I Needed Was The Rain *

8. How Can You Lose What You Never Had *

9. Spinout *

10. Magic Fire

11. I’ll Be Back *

12. Love On The Rocks

13. Stay Away, Joe *

14. Cross My Heart And Hope To Die *

15. Clambake *

16. There Is So Much World To See *

17. Do The Clam *

18. Restless

* Recorded by Elvis Presley

Se vedlagt pressemelding for mer info.

«TIME WAITS FOR NO ONE» - Tidligere uutgitt Freddie Mercury innspilling20.6.2019 11:51:48 CESTPressemelding

Freddie Mercury – kjent fra det ikoniske rockebandet Queen, som soloartist, og senest som portrettert av Rami Malek i filmen Bohemian Rhapsody - er i dag aktuell med låten «Time Waits For No One» - en tidligere uutgitt versjon av låten «Time» fra Dave Clark musikalen ved samme navn fra 1986. «Time Waits For No One» viser Freddie Mercury på sitt mest trollbindende – en helt nedstrippet fremførelse, kun akkompagnert av et piano, der en av musikkhistoriens største og mest elskede stemmer kommer til sin fulle rett. Med singlen kommer det også en musikkvideo og et intervju med Mercury og Clark fra 1986. Pianosporet er spilt inn på nytt av Mike Moran som også deltok på originalinnspillingen.

Erik Sæter slipper nye singelen Skyfri20.6.2019 08:00:00 CESTPressemelding

ERIK, til nå kanskje mest kjent som Erik Anders Sæter, har den siste tiden vært å se på TV-skjermen som en av årets deltakere på TV2 suksessen Farmen Kjendis. Den tidligere Paradise Hotel-deltakeren fra Tysfjord, debuterte februar i år med låta "Ukjent" som lå flere uker inne på Spotify topp 50. Nå er han tilbake med soundtracket til sommeren 2019 - låta "Skyfri". Erik sier selv: «Låta ble til en litt kjip regnværsdag i mars, da alt man gleder seg til er sommeren. Skyfri er en låt om det man ser for seg en perfekt sommer skal være. Skyfri himmel, stranda og gode venner. Det er en uironisk sommerlåt med høyt tempo og college-vibe vi tror kommer til å treffe bra hos unge voksne og tenåringer» Hør Skyfri her Connect med ERIK Instagram / YouTube

Robyn releases 'Ever Again' video17.6.2019 16:39:13 CESTPressemelding

There is Robyn, a microphone stand and a landscape she describes as “a dreamy place, somewhere undefined, somewhere in my unconsciousness”, as she revels in the power of sensuality, self care and human touch. Robyn worked on the video for ‘Ever Again’ with director Colin Solal Cardo and long time collaborator choreographer Maria ‘Decida’ Wahlberg. She wears a beautiful Louis Vuitton outfit designed by Nicholas Ghesquierre especially for the video. Watch ‘Ever Again’ here Robyn plays festivals across Europe and the US this summer, including headline slots at Wilderness and Pitchfork Music Festival in Chicago, as well as NOS Alive, Mad Cool and Rock Werchter. These performances follow her sold out European and US tours, including critically acclaimed shows at London’s Alexandra Palace and New York’s Madison Square Gardens, and her first festival performance of the year at Primavera Sound in Barcelona. For more information visit robyn.com. Praise for Robyn’s live show: “Dance pop perfecti