Singapore Airlines pusser opp sine lounger for 320 millioner.

Verdens mest prisvinnende flyselskap oppgraderer sine lounger på Changi flyplass i Singapore. Oppgraderingen betyr blant annet mer plass, bedre komfort og større utvalg av mat og vin. Alt i tråd med innspill fra flyselskapets kunder.

Singapore Airlines pusser opp sine lounger for 320 millioner.

De nye loungene skal oppleves som både moderne og elegante, og det er det kjente design-byrået Hirsch Bedner Association som har fått i oppgave å skape den ultimate lounge- opplevelsen. Byrået står blant annet bak Four Seasons Kyoto, og renoveringen av luksushotellet Shangri-La i Dubai.

For passasjerene som har bestilt suiter eller første klasse venter en ny lounge-opplevelse i The Private Room og First Class Lounge. First Class Lounge beholder sin kjente «flagship» bar, og passasjerene i The Private Room får en egen «fine dining» avdeling i loungen.

Business Class Lounge øker betydelig i størrelse, og deles opp i fire tydelige soner. Hver sone skal møte de reisendes ulike behov. For eksempel kan de som har kort tid i loungen få en snack i caféen, mens de som har bedre tid kan se fram til et lengre måltid i loungens «dining hall». Et av høydepunktet i Business Class Lounge blir en full-service bar, som også er frokost-stasjon om morgenen. I tillegg til de ulike spise-områdene, får man egne arbeids- og hvile-områder.

KrisFlyer Gold Lounge blir etter oppussingen dobbel så stor som i dag, og får i tillegg til de større områdene for servering, hvile og arbeid, et eget område hvor de reisende kan ta en oppkvikkende dusj.

-Utgangspunktet for oppussingen er basert på undersøkelser og tilbakemeldinger fra våre kunder. Våre kunders behov og ønsker kommer alltid først når vi gjør endringer. Vårt mål er at de skal oppleve at loungene reflekterer hva vi som flyselskap ønsker å stå for; kvalitet og gjestfrihet av ypperste klasse, sier Senior Vice President Customer Services & Operations, Mr. Marvin Tan.

Oppussingen starter i august, og vil være ferdig medio 2021.

For eksempler på hvordan de nye loungene blir se; https://bit.ly/2xoLRn2.

OBS! Dette er skisser - det endelige resultatet kan bli noe annerledes.

For mer informasjon kontakt lena@flerveis.no

Singapore Airlines pusser opp sine lounger for 320 millioner.

Singapore Airlines startet opp i 1972 med 10 fly til 22 destinasjoner. Helt siden oppstart har selskapet hatt som mål å være markedsleder innen lufttransport. Singapore Airlines arbeider derfor kontinuerlig med modernisering og innovasjon.

I dag er selskapet det mest prisbelønte flyselskapet i verden, og ble blant annet i 2018 kåret til verdens beste flyselskap i den prestisjetunge «Travellers’ Choice Awards for Airlines».

Som medlem av Star Alliance skrev Singapore Airlines luftfartshistorie i oktober 2007. Da lettet verdens verdens største passasjerfly - Airbus A380. I 2013 satte selskapet en ny standard for flyreiser i Premium klassene, og i 2017 lansrte Singaporer Airlines "hotellrom" i luften i First Class og dobbeltseng i Business Class om bord på sine fly av typen A380. Den 11. oktober 2018 skrev selskapet seg nok en gang inn i luftfartshistorien med premieren på verdens lengste flight fra Singapore til New York med flytypen; A350-900 ULR.

Singapore Airlines flyflåte består av 110 passasjerfly med ytterligere 119 i bestilling og opsjon. Rutenettverket omfatter 104 destinasjoner i 37 land.

Singapore Airlines tar flymat til nye høyder i samarbeid med nordisk Michelin-restaurant!27.2.2019 08:00:00 CETPressemelding

Singapore Airlines, verdens mest prisvinnende flyselskap, har sammen med den danske Michelin-restauranten Kokkeriet utviklet fire nye retter som skal serveres om bord på den populære København-Singapore ruten. Rettene er inspirert av tradisjonell dansk husmannskost med nordisk tvist, og skal sende passasjerenes smaksløker til himmels med ingredienser som nyperose, rabarbra og god, gammeldags kruspersille.