SINGAPORE AIRLINES KÅRET TIL VERDENS BESTE FLYSELSKAP.

Tripadvisors brukere har kåret Singapore Airlines til verdens beste flyselskap i kategorien “Travellers’ Choice Awards for Airlines 2018”. Singapore Airlines har i tillegg utmerket seg i syv andre kategorier – blant annet har selskapet vunnet både kategorien verdens beste økonomiklasse og verdens beste First Class.

Produktutvikling er en av årsakene til Singapore Airlines sin suksess. Her i fra deres nye suite i First Class.

Singapore Airlines vant kategorien “Travellers’ Choice Awards for Airlines 2018” på bakgrunn av sin enestående service, kvalitet og verdi for pengene.

Det er reisende over hele verden som har stemt frem flyselskapet til verdens beste flyselskap, og TripAdvisor har lagt en 12-måneders periode til grunn for kåringen.

- Det er en ære å vinne kategorien TripAdvisor Travellers’ Choice Awards for Airlines 2018. Utmerkelsen er et bevis på målrettet og dedikert arbeid utført av alle våre ansatte over hele verden. Det er de som sørger for at vi som selskap opprettholder og sikrer at vi er konkurransedyktige på et globalt nivå, sier General Manger Nordics, Erwin Widjaja.

- Vår business modell er basert på tre grunnpilarer; være ledende innen produktutvikling, ha enestående service og et attraktivt rutenettverk. Vi har investert og investerer tungt innen alle de tre områdene for å hele tiden kunne møte våre kunders forventninger – både på bakken og i luften.

Verdens beste økonomiklasse og verdens beste First Class

I tillegg til å ha blitt kåret til “Best Airline in the World’ har Singapore Airlines utmerket seg i hele syv kategorier til i Tripadvisos store kåring;

• Best International First Class – World
  • Best Economy Class – World
  • Best Airline – Asia
  • Best International First Class – Asia
  • Best Economy Class – Asia
  • Travellers’ Choice Business Class – Asia
  • Travellers’ Choice Premium Economy Class – Asia

Oslo, 9. april 2018

For mer informasjon og/eller bilder kontakt:

Henrik_Hanevold@singaporeair.com.sg, tlf 922 10 974

lena@flerveis.no, tlf 922 81518

God mat og drikke er en annen årsak til at verdens mest premierte flyselskap nok en gang gikk til topps.