Sikrer seg bassengutgang og suiter

Hotellrom med direkte bassengutgang, suiter og leiligheter tilrettelagt for babyer og storfamilien. I følge Norges største feriearrangør er det dette som forsvinner først når Ving starter salget av neste sommers pakkereiser i morgen.

LUKSUS: Hotellrom med direkte utgang til basseng er ettertraktet og ofte de første som blir utsolgt hos Ving.  Her fra nyåpnede Casa Cook på Rhodos.
LUKSUS: Hotellrom med direkte utgang til basseng er ettertraktet og ofte de første som blir utsolgt hos Ving. Her fra nyåpnede Casa Cook på Rhodos.

- Det er faktisk noen som velger å sikre seg sommerferien allerede ett år i forveien. Det gjelder spesielt dem som har behov for spesielle romtyper eller som ønsker rom vi har begrenset antall av, for eksempel med direkte adgang til bassenget fra egen terrasse, sier informasjonssjef i Ving, Elisabeth Larsen-Vonstett.

Hun forteller at trenden med å ta med seg hele storfamilien på tur også preger mange av de tidlige bestillingene.

- Vi har leiligheter med plass til flere familier, men utvalget er naturlig nok ikke så stort, så her lønner det seg å være tidlig ute.

Det er de mest populære reisemålene og hotellene som blir tilgjengelige fra og med torsdag 23. juni. Det gjelder blant annetSunwing Family Resorts,Sunprime Hotelsog Family Garden.

Det er lov å ombestemme seg

Larsen-Vonstett påpeker at alle som bestiller neste års sommerferie har angrefrist helt frem til 1. november. Det betyr at du kan holde av favorittrommet allerede nå og planlegge i fred og ro frem til sen høst før du tar en endelig avgjørelse.

Neste sommer har Ving avganger fra 13 flyplasser i Norge. Foreløpige nyheter er direktefly til Mallorca fra Tromsø, Evenes, Haugesund og Ålesund. Fra Molde er nyheten direktefly til Rhodos.

Disse reisemålene kan bestilles fra og med i morgen:
Antalya-området, Tyrkia
Kreta
Mallorca
Skiathos
Thassos
Rhodos
Kos
Kypros
Kroatia
Gran Canaria
Tenerife

Resten av programmet slippes fortløpende gjennom sommeren.

BESTSELGER: Mallorca er Vings mest populære reisemål, og neste sommer blir det også direktefly fra Tromsø, Evenes, Haugesund og Ålesund.

Ving-gruppen med nytt rekordresultat – befester stillingen som markedsleder22.11.2017 12:44Pressemelding

Thomas Cook Northern Europe, også kalt Ving-gruppen, hvor blant annet Ving i Norge og Sverige inngår, leverer sitt beste resultat noensinne. Gruppens driftsresultat ble 1.461 millioner svenske kroner for regnskapsåret oktober 2016 – september 2017. Samtidig befester Vinggruppen sin stilling som markedsleder blant reisearrangørene, både med egne fly og med rutefly. Også morselskapet Thomas Cook Group kan vise til et forbedret resultat.