SIA SIN NYE SINGEL “ALIVE” ER TILGJENGELIG I DAG!

SIA UTGIR SIN NYE SINGEL “ALIVE” SOM ER TILGJENGELIG OVERALT I DAG. “ALIVE” ER DEN FØRSTE SINGELEN FRA HENNES KOMMENDE ALBUM "THIS IS ACTING".

Hun er sanger, låtskriver, produsent og ansvarlig for en lang rekke med massive hits; i dag utgir Sia sin splitter nye singel Alive,” fra det kommende albumet THIS IS ACTING (Monkey Puzzle Records/ RCA Records)

TRYKK HER for å høre “Alive.”

"Alive" er skrevet av Sia, Adele og Tobias Jesso Jr. og var produsert av Jesse Shatkin, som også var med å skrive og produsere Sia sin fire ganger Grammy nominerte "Chandelier".

Sia utga sitt listetoppende og kritikerroste album 1000 FORMS OF FEAR (Monkey Puzzle Records/ RCA Records) i Juli i fjor, som inkluderte flere av hennes massive hit-singler som“Chandelier”og “Elastic Heart”. Den banebrytende videon til ”Chandelier” har blitt sett over 900 millioner ganger og oppfølgervideoen for ”Elastic Heart” har blitt sett over 395 millioner ganger!

Den imponerende kreative og kompromissløse artisten Sia, er også kjent for å lage hits og som låtskriver, og har skrevet flere hitsingler over de senere årene for andre artister. Hun har laget sanger for popikoner som Rihanna (”Diamonds”), Katy Perry (”Double Rainbow”), Britney Spears(”Perfume”), Kelly Clarkson (”Invincible”), Carly Rae Jepsen (”Making the Most of the Night”), Beyoncé (“Pretty Hurts”) og Celine Dion (“Love Me Back To Life”), og mange andre. Sia sin vokal har også vært å finne på flere massive hits hun har skrevet, inkludert “Titanium” med David Guetta, ”Beautiful Pain” med Eminem og ”Wild Ones” med Flo Rida. Sia ble også nominert i fjor til Golden Globe for sangen ”Opportunity” fra 2014 tolkningen av Broadway musikalen”Annie”.

Kjøp/Stream “Alive”

Apple Music: http://smarturl.it/aSiaAlive

iTunes: http://smarturl.it/SiaAlive

Spotify: http://smarturl.it/spSiaAlive

Amazon Music: http://smarturl.it/amSiaAlive

Google Play: http://smarturl.it/gSiaAlive

Vevo: http://smarturl.it/pSiaAlive

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.