Shania Twain klar for Oslo Spektrum

I dag annonserte superstjernen at hun legger til ni konserter på sin Europa-turné neste år. Et av stedene som får besøk av den flere ganger platina og prisvinnende artisten er Oslo Spektrum 16. oktober 2018.

Billetter i salg fredag 13. oktober kl. 10.00.

Forsalg via livenation.no fraonsdag 11. oktober kl. 10.00.

Tre tiår inn i sin karriere, og aktuell med det nye albumet «NOW»,er Shania Twain i toppform. Albumet som inneholder singelen «Swingin’ With My Eyes Closed» og godlåta «Life’s About to Get Good», markerer første gang Shania har tatt på seg rollen som hovedlåtskriver og medprodusent.

I kjølvannet av opptredenene på «Strictly Come Dancing» og «The One Show», i tillegg til Radio 2 Breakfast Show med Chris Evans, føler Shania at «it’s time to get back out there and give the music a chance to live a life!». Hun legger derfor ut på sin først Europa-turné siden «huge Up! Tour» i 2004.

Shania Twain har vunnet fem Grammy-priser, og er den regjerende dronningen av country-pop. Med 90 millioner solgte album på verdensbasis, er hun den mestselgende kvinnelige countryartisten gjennom tidene.

Shanias album inkluderer den platina selgende debuten «Shania Twain», det Grammy-vinnende og dobbelt diamant-selgende albumet «The Woman in Me; Come On Over» fra 1995. Sistnevnte er også det bestselgende studioalbumet i Soundscan historien fra en kvinnelig artist uavhengig av sjanger, og det mestselgende countryalbumet gjennom tidene, med over 40 millioner solgte. For ikke å glemme «UP!», hennes tredje diamant-selgende album på rad.

Shanias innvirkning og prestasjon i musikkbransjen har blitt anerkjent av flere gjennom karrieren. Hun er blant annet den første og eneste kvinnelige artisten som har mottatt CMTs Artist of a Lifetime Award, og ble hedret med ikon-prisen under Billboards Women in Music

Adrees - Breakup16.2.2018 10:22Pressemelding

17 år gamle Adrees er en spennende ny artist fra Trondheim. Han gjorde seg godt bemerket da ha deltok i fjorårets TV2 suksess, The Stream. Siden høsten 2016 har Adrees rukket å slippe flere låter, som har streamet over 2 millioner på Spotify. 2017 var et veldig hektisk år for Adrees med platekontrakt og managementavtale, samt en rekke turer over dammen til LA og til Stockholm, hvor han har spilt inn en haug med nye låter. En av de handler om forbudt kjærlighet. - «Når du er gal etter en person som allerede er i et forhold, og mener den personen bør gå videre til en bedre, til en mann som vil gjøre alt for henne» - Adrees I dag slipper yndlingen Adrees sin nye singel, «Breakup». «Breakup» har Adrees skrevet sammen med Filip Lindfors, som også har produsert låten. HØR ADREES - "BREAKUP" HER

Sonny Alven med nostalgiske vibber i musikkvideo16.2.2018 10:14Pressemelding