NordicBet

Setter odds på alle landets håndballserier

Spilleselskapet NordicBet lanserer en het oddsnyhet med vinnerodds på alle landets håndballdivisjoner.

- I våres gjorde vi det samme for fotballen, noe som ble utrolig populært. Derfor vil vi nå også gi odds til alle håndballentusiaster og fans av lag i lavere divisjoner. Det er mange godbiter i 5, 6 og 7. divisjon som våre kunder fortjener en spillmulighet på, sier markedssjef i NordicBet Daniel Vassbund.

NordicBets markedssjef har selv en forhistorie som midtstopper på Heggedal i lavere divisjoner og vet at breddeidretten i mange tilfeller er opptatt av nettopp breddeidretten fremfor toppidretten.

- For en god del er det kanskje viktigere å prestere selv i 5. divisjon enn om det blir gull til Rosenborg, Brann eller Vålerenga. Det samme gjelder for norsk håndball der det ikke bare dreier seg om Larvik på damesiden eller gullkamp mellom Haslum, Elverum og ØIF Arendal på herresiden, sier Daniel Vassbund.

Men hvordan er bookmakernes tips da?
- Jeg tror noen av våre oddssettere føler at de er ute på dypt vann når de spår 6. divisjon kvinner i region øst for eksempel. Det er ikke alltid masse informasjon tilgjengelig, men det gjør det hele ekstra spennende. Vi har forberedt oss godt og gjort en stor jobb, så får vi se om vi treffer med tipset vårt på Son Håndballklubb som vinner i nevnte serie, avslutter Daniel Vassbund.

Alle vinnerodds finnes her:

Ønskes flere kommentarer om spesifikke lag/divisjoner eller hjelp til å finne odds vennligst kontakt:
mikael.mellqvist@betssongroup.com

mikael.mellqvist@betssongroup.com

Om NordicBet

NordicBet

NordicBet er en ledende aktør innen spill og underholdning, og har som mål å tilby et konkurransedyktig produktutvalg som tiltrekker kunder fra hele verden. Hovedfokuset er på europeisk idrett, inkludert et stort utvalg av lokale sportsgrener i hvert land.

Følg saker fra NordicBet

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra NordicBet på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra NordicBet