Sesongens første Get Rookie-kandidat er klar

Get Rookie of the Year er en utmerkelse til årets unge nykommer i Get-ligaen og velges blant fire nominerte spillere gjennom sesongen. Sesongen første nominasjon går til den talentfulle Frisk Asker-spilleren Max Krogdahl.

Om Max Krogdahl sier juryen følgende:
Max Krogdahl er en ung back som var tiltenkt en rolle som 7. back, men i Henrik Ødegårds skadefravær har han spilt samtlige kamper for Frisk Asker. Krogdahl er en offensiv og moderne backtype, som løser oppgavene med stor ro. Han er moden og rolig i spillet og søker hele tiden kreative løsninger med puck. Manglende erfaring utlignes med bra blikk for spillet, både offensivt og defensivt. Vi gratulerer Max Krogdahl med nominasjonen til Get Rookie of the Year 2017/2018!

Fakta Get Rookie of the year:
Get Rookie of the Year er en pris fra Get som skal få frem unge talenter i Norsk hockey. Gjennom sesongen nomineres i alt fire spillere, og under finalespillet i NM 2018 deles hovedprisen ut. Vinneren får 10.000 kroner og plass i treningstroppen til Norges VM-landslag. I tillegg kan han donere 50.000 kroner til ønsket breddeklubb.

Både nominerte spillere og sesongen hovedpris plukkes ut av en jury bestående av Petter Thoresen og Petter Salsten (Norges Ishockeyforbund), Håkan Södergren (Norsk Topphockey AS), Bjørn Erevik (TV 2) og Øyvind Husby (Get).

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:

Håkan Södergren
Norsk Topphockey AS
tel: +47 930 66970
hs@norsktopphockey.no

Om Get | TDC

Get | TDC
Maridalsveien 323

+47 21 90 00 00

Get er en ledende fiberbasert bredbånds- og innholdsleverandør med 750 medarbeidere. Vi er brennende opptatt av å skape de beste kundeopplevelsene i en stadig mer kompleks mediehverdag, og vi har de siste årene vunnet en rekke «best-i-test» priser for brukervennlighet, innovative produkter og god kundeservice.

Totalt 500 000 hjem og bedrifter er i dag tilkoblet Gets fiberbaserte nett, og over 1 million privat- og bedriftskunder bruker tjenestene våre hver dag. Stadig flere ønsker å knytte seg til fibernettet vårt, og vi har i flere år hatt en meget sterk vekst innenfor både bredbånd og tv.

www.get.no       www.tdc.no

Følg pressemeldinger fra Get | TDC

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Get | TDC på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Get | TDC