Senkveld-slaget «Øst mot Vest»

LANGESUND: Denne høsten tar «Senkveld»-programlederne Helene Olafsen og Stian Blipp «Camp Senkveld»-konkurransen til helt nye høyder med «Senkveld-slaget: Øst mot Vest»
Senkveld-slaget «Øst mot Vest», Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.

Bergenspatrioten Stian skal slåss mot Oppegård-jenta Helene om hvilken landsdel som er den ypperste.

Gjennom flere år har konkurransen «Camp Senkveld» vært et fast innslag i TV 2-programmet, og dette vil Olafsen og Blipp videreføre – nå med sin egen vri. I likhet med tidligere år vil to lag konkurrere mot hverandre. Men denne gangen vil det ene laget, «Vest» være ledet av Stian Blipp, og det andre laget vil bestå av deltagere fra «Øst» og være ledet av Helene Olafsen. Konkurransen har fått tittelen: «Senkveld-slaget: Øst mot Vest»

- Stian går rundt i livet med den naturlige selvtilliten det gir å være bergenser. Nå skal han og vestlendingene jekkes ned noen hakk, lover Helene.

- Jeg gleder meg til å bevise at det er en grunn til at vi fra vest får tyn for at vi er så selvgode og brautende. Svaret er enkelt. Vi har grunn til det, repliserer Blipp.

Øst mot vest – hvem er best?

Helene skal lede laget fra øst, som består av Svein Østvik, Isabelle Ringnes, Freddy Dos Santos og Hasse Hope.

Stian leder laget fra vest, hvor deltagerne er Leif Einar «Lothepus» Lothe, Kristin Gjelsvik, Jan-Henrik Børslid og Isabel Blanco.

Lagene er allerede i gang med innspillingen ved den vakre skjærgården ved Langesund like utenfor Porsgrunn. Her blir deltakerne utfordret både i det våte og tørre element – og det blir garantert blod, svette og tårer.

«Senkveld med Helene og Stian» har premiere på TV 2 fredag 6.september

Unn Grethe BergePR- og medierådgiver

Pressekontakt for På tur med Dag Otto, Jakten på kjærligheten, Huskestue, Senkveld med Helene og Stian.

Tel:924 03 867ugb@tv2.no

Senkveld-slaget «Øst mot Vest», Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM ØST: Helene Olafsen skal lede laget fra øst, som består av Svein Østvik, Isabelle Ringnes, Freddy Dos Santos og Hasse Hope. Foto: Helen Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM VEST: Stian Blipp leder laget fra vest, hvor deltagerne er Leif Einar «Lothepus» Lothe, Kristin Gjelsvik, Jan-Henrik Børslid og Isabel Blanco. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM ØST: Helene Olafsen. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM ØST: Hasse Hope. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM ØST: Freddy Dos Santos. Foto: helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM ØST: Svein Østvik. Foto: Helene Kjærgaard Svilandf/TV 2.
TEAM ØST: Isabelle Ringnes. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2
TEAM VEST: Stian Blipp. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM VEST: Kristin Gjeldsvik. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM VEST: Leif Einar «Lothepus» Lothe. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM VEST: Jan-Henrik Børslid. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
TEAM VEST: Isabel Blanco. Foto: Helene Kjærgaard Sviland/TV 2.
ØST MOT VEST: Helene Olafsen mot Stian Blipp. Hvem som vinner Senkveld-slaget: Øst mot Vest gjenstår å se. Foto: August Sanengen/TV2.

02255http://www.TV2.no

Vi er TV 2

Vi er TV 2, et redaktørstyrt mediehus og kommersiell allmennkringkaster. Vi formidler, skaper og forteller historier som gjør nyheter, aktualiteter, sport og underholdning tilgjengelig for folk uansett når, hvor og hvordan de måtte ønske. Gjennom en rekke ulike kommersielle TV-kanaler, digitale plattformer og tjenester tilbyr vi et bredt spekter av innhold som spenner fra lett underholdning til tung journalistikk.

TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med over 6000 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra TV 2

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TV 2 på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TV 2