Sellanrå skole hoppet seg til seier

26.5.2016 08:30 | Nasjonalforeningen for folkehelsen

4. klassetrinn base 2 ved Sellanrå skole, Molde kommune, er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Møre og Romsdal. De 17 elevene hoppet en time hver dag under konkurransen.

STED: Sellanrå skole torsdag 26. mai klokken 08:30.

Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

Premien blir delt ut av hjertekontakt i Nasjonalforeningen for folkehelsens fylkesstyre i Møre og Romsdal, Arnfinn Ugelstad.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Arnfinn Ugelstad 48 19 12 81.