Sector Alarm inngår byråavtale med Starcom i Norge

Etter en omfattende mediebyråpitch velger Sector Alarm Starcom som partner i Norge. Samarbeidet omfatter hele tjenestespekteret innenfor mediebyråtjenesten. Siden etableringen i 1995 har Sector Alarm blitt det nest største alarmselskapet i Europa, med mer enn 500 000 kunder og over 1 700 ansatte. Samarbeidet inkluderer markedene i Norge, Sverige, Finland, Irland, Frankrike og Spania. Gjennom Publicis-byråene Starcom og Zenith.

Her er teamet som skal jobbe med Sector Alarm. Fra venstre: Øyvind Lohne (Digital Markedsfører i Sector Alarm), Jon Axel Nævestad (Byråleder i Starcom), Karina Ditlefsen (Markedssjef i Sector Alarm), Liv Titlestad (Kundedirektør i Starcom) og Thomas Magnusen (Business Director i Starcom)

«Starcom/Zenith har vist stor kunnskap og stor interesse for vår bransje. Dette har bidratt til at vi nå har en god plattform for å skape overordnede løsninger fra strategisk til salgsdrivende kommunikasjon», sier Karina Ditlefsen, Markedssjef Sector Alarm Norge.
Anna Jonsson, Group Marketing Director i Sector Alarm fortsetter: «De har forstått at vi vil være så nær våre kunder som vi kan for å forstå kundebehovet best mulig, og satt på sterke team i hvert marked, samtidig som de sikrer at vi deler erfaring og lærings på tvers av landegrenser. I tillegg har de vist hva et innovativt mediebyrå kan levere i dag i kampen om å bli enda bedre».

«Dette er virkelig en tillitserklæring, og vi gleder oss til å starte samarbeidet med Sector Alarm. Selv om Sector Alarm er en av de ledende på markedet, skal vi ikke henge på stavene», sier Managing Director i Starcom Jon Axel Nævestad. «Dette er en kompleks sektor, og vi skal gi alt for å hjelpe Sector Alarm med å nå sitt langsiktige mål om å bli en ledende aktør innenfor trygghetsløsninger», avslutter Business Director Thomas Magnusen.

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst og hadde i 2017 en omsetning på litt over 2 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har mer enn 520.000 kunder og over 1.750 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania og Frankrike. I Norge har selskapet 175.000 kunder og 600 medarbeidere. Både medarbeidere og kunder er i fokus hos oss, noe våre klimaundersøkelser og de mange prisene vi har mottatt for beste kundeservice bekrefter.

Bruk nattmatvett i julebordstiden13.11.2018 07:00Pressemelding

Vi er på vei inn i julebordsesongen - med tradisjonsrike julebord med kollegaer og gode venner som ofte varer langt ut i de sene nattetimer. Erfaringer fra tidligere år viser at stadig flere avslutter en sen julebordnatt med nattmat. Favoritten er en pizza som "bare" skal varmes 10 minutter i ovnen. Disse 10 minuttene er det mange som benytter til en velfortjent «strekk» på sofaen. En strekk som i mange tilfeller varer helt til brannalarmen går.