Se Norges første Snapchat-Frieri

Oslo-mannen Terje (33) har tatt Snapchat-takeover til neste nivå og gjennomført det som er Norges, og sannsynligvis Nordens første Snapchat-frieri. Anne (29) har nettopp sagt JA til kjæresten gjennom 9 år, i det som er Norges første Snapchat frieri. Mer enn 1.000 Snapchat-følgere har allerede sett frieriet og det renner inn med gratulasjoner til det nyforlovede paret.

Norges første Snapchat-frieri
Se Norges første Snapchat-frieri

- Jeg var helt sykt nervøs i forkant og var livredd for at hun skulle skjønne at noe var på gang. Men det gikk fint og hun sa heldigvis ja, sier Terje.

Se hele frieriet her: https://www.youtube.com/watch?v=htma482U2zA&feature=youtu.be

Frieriet fant sted på idylliske Sensimar Minos Palace på Kreta. Anne trodde lenge hun var med fordi kjæresten hadde vunnet en gratis ferie, men hun fikk sitt livs overraskelse da han gikk ned på kne.

- Jeg tenkte at jeg måtte gjøre noe litt utenom det vanlige, jeg skulle jo tross alt fri. Jeg er ikke sånn sykt god på romantiske ting, så jeg tenkte at jeg måtte være litt kreativ. Nå fikk vi dele det hele med familien hjemme i Norge, og noen tusen til, og det er det jo ikke ofte man får muligheten til, sier en smilende nyforlovet Terje.

- Vi har jo planlagt dette en stund nå, og vi har vært så redde for at Anne skulle bli mistenksom. Men heldigvis klarte vi å bevare hemmeligheten og hun fikk sitt livs overraskelse da han stod der og ventet på henne med ringen i hånden. Utrolig gøy for oss å få ta del i det hele, sier Nora Aspengren, Kommunikasjonsansvarlig i Star Tour.

Om Snapchat (tall fra Ipsos mmi)

• Snapchat har ca. 1,9 millioner brukere i Norge
  • Nesten halve Norges befolkning over 18 år har Snapchat
  • 54 % Kvinner og 46 % Menn
  • Ca. 200 millioner aktive brukere i måneden som sender 700 millioner bilder og videoer hver eneste dag. Ca. 60 % av brukerne sender innhold til sine venner hver dag.

Norges første Snapchat-frieri

TUI Nordic/ Star Tour er med en markedsandel på 20 prosent den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. Konsernet ble etablert i 1961 og tilbyr pakkereiser, fly og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Thailand og Tyrkia. TUI Nordic/ Star Tour består av reisearrangørene Star Tour, TEMA, Nazar og WonderCruises, Fritidsresor i Sverige, Star Tour i Norge og Danmark, Finnmatkat i Finland og flyselskapet TUIfly Nordic. Konsernet har siden 2000 vært en del av konsernet TUI Group, verdens ledende turistkonsern med virksomhet i mer enn 180 destinasjoner verden over. Konsernet har base i Tyskland og TUI Group er børsnotert på både FTSE 100 indeksen og tyske MDax. I 2013/14 noterte TUI Group en omsetning på €18.7mrd og et resultat på €869m. Gruppen har ca. 77.000 ansatte i 130 land og tilbyr ca 30 millioner kunder heldekkende service fra booking til hjemkomst. TUI sin virksomhet dekker hele verdikjeden, hvilket inkluderer ledende reisearrangører, 1.800 reisebyråer i Europa, seks flyselskap med mer enn 130 kort- og langdistansefly, mer enn 300 egne hoteller deriblant RIU og Robinson. Med cruise skip som MS Europa og luksusskipet MS Europa 2, TUI Cruises «Mein Schiff- flåten og fartøy under varemerket Thomson Cruises i Storbritannia, er TUI et velposisjonert konsern innen det sterkt voksende cruisemarkedet. Globalt ansvar for bærekraftig økonomi, økologi og sosialt ansvar er grunnleggende i vår forretningsvirksomhet. Som eneste turistkonsern i verden er TUI. medlem av FNs Global Compact. Konsernet er også listet på den velrenommerte Dow Jones Sustainability Indices (DJSI).