Sbanken

Sbanken holder boliglånsrenten uendret

I etterkant av Norges Banks rentemøte har Sbanken besluttet å holde boliglånsrenten uendret.

Billån, kontokreditt og kredittkort går opp 25 rentepunkter. Forbrukslån prises individuelt i forskjellige priskategorier. Boliglånsrentene justeres ikke.
- Vi velger å ikke endre boliglånsrenten nå, sier daglig leder i Sbanken Magnar Øyhovden. Sbanken, tidligere Skandiabanken, har totalt 450.000 kunder.

Sbankens kunder vil bli varslet gjennom bankens kanaler i løpet av noen dager om detaljer og tidspunkt for nye priser. For nye kunder av de produktene hvor prisene endres, vil nye priser gjelde fra etter påske.

Om Sbanken

Sbanken

55260000https://sbanken.no
Om Sbanken ASA
I april 2000 ble Sbanken lansert som den første rene nettbanken i Norge. I dag tilbyr banken et stort utvalg av finansielle produkter og tjenester til enkeltpersoner og husstander i Norge innen betalings- og korttjenester, innskuddsbasert sparing, investeringsprodukter, langsiktige og kortsiktige lån. Banken har ingen filialer og alle produkter og tjenester tilbys direkte via den digitale plattformen, som er tilgjengelig på et bredt spekter av brukerenheter.

Følg saker fra Sbanken

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Sbanken på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Sbanken