Save the date: SEAT ON TOUR kommer til Oslo!

I sommer skal SEAT og CUPRA på en eksklusiv Europa-turné, og startskuddet går i Oslo 4. juni.

SEAT er Europas raskest voksende bilmerke, og 2018 var et rekordår for spanjolene. 2019 skal ikke bli noe dårligere, og Volkswagen-gruppen har uttrykt at SEAT skal være konsernets spydspiss for fremtidens mobilitetsløsninger.

På bilmessen i Geneve ble elektriske konseptnyheter som el-Born og Minimo vist frem for et svært entusiastisk publikum. Søstermerket, CUPRA, viste frem den sportslige og kraftige ladbare hybriden Formentor, som også fikk stor oppmerksomhet.

Det er derfor ekstra gøy at SEAT ON TOUR 2019 starter i Norge!

SEAT Norge har gleden av å invitere deg/dere til en mobilitetsdag 4. juni på Vulkan Arena i Oslo. Her får dere muligheten til se konseptnyhetene som ble vist fra Geneve, høre på og snakke med toppledere fra både SEAT og CUPRA, se og prøvekjøre nye modeller, samt tilbringe sommerkvelden med spansk inspirasjon på pulserende Vulkan i hjertet av Oslo.

Vi håper du/ dere har anledning til å delta!

Påmelding gjøres her, og mer informasjon kommer etter hvert som arrangementet nærmer seg.

SEAT Norge

SEATs Mii electric lanseres i Norge4.6.2019 11:03:36 CESTPressemelding

SEAT Mii electric er den første elbilen fra det spanske merket, og legger grunnlaget for at flere skal følge i nær framtid. Verdenspremiere i Oslo 4. juni. Mii electric er en ideell bybil, som kombinerer dynamiske ytelser med praktiske egenskaper og en rekkevidde på inntil 260 km* (WLTP) SEATs første helelektriske bil får en pris som gjør teknologien tilgjengelig for nye kundegrupper, og den vil ha lave vedlikeholdskostnader. SEAT starter sin elektriske offensiv med Mii electric, som får verdenspremiere i Norge og Oslo. Flere elektriske SEAT-modeller følger i tiden som kommer. - Mii electric markerer en ny elektrisk æra for SEAT. At våre venner i Spania legger verdenspremieren her i Norge understreker igjen viktigheten av det norske markedets posisjon som et pionermarked. Mii electric er leken, urban og digital, og bare starten på en storstilt elektrisk offensiv for SEAT, sier Ole Kristian Ågotnes, direktør for SEAT i Norge. Mii electric forener dynamiske egenskaper, elegant design, en