Satset på nykommeren

Morten Ophaug er bosatt på Flatåsen like utenfor Trondheim. Allerede i 1995 valgte han, som en av de aller første i Norge, å kjøpe boligalarm fra nykommeren på alarmmarkedet, Sector Alarm. Han har vært trofast kunde i Sector Alarm i snart et kvart århundre.

Alarmen gir oss økt trygghet.

Boligalarmmarkedet var den gangen i sin spede barndom og Sector Alarm var helt nyetablert. –Det var en del snakk om innbrudd på Flatåsen så jeg ønsket å sikre både hjem og verdier. Sector Alarm kom på døren og var både proffe og hyggelige – så valget var enkelt, sier Morten Opheim. –Jeg har bare hatt gode erfaringer med Sector Alarm. Strålende service hver eneste gang!

Bidrar til økt trygghet

Det skal lønne seg å være lojal kunde i Sector Alarm. Anlegget Ophaug har hatt er bra, men tidligere denne måneden monterte vi et helt nytt anlegg hos dem. Sikkerhetsrådgiver Kenneth Hagen loset dem erfarent rundt og informerte om alle bruksmulighetene.

Nå får han inkludert både smarte løsninger, vanndeteksjon og ikke minst skallsikring.

–Vi er superfornøyd og vil garantert bruke alarmen mye oftere. Spesielt er vi fornøyd med skallsikringsløsningen – den bidrar definitivt til økt trygghet. I tillegg er det supert med vanndeteksjon og ikke minst App – dette liker vi! Kona har lovet å sette på kaffen via appen – slik at kaffen er klar når vi står opp, sier en fornøyd alarminnovatør Morten Ophaug.

Nordmenn satser på boligalarm

I 1995 var det ikke mange som hadde boligalarm i Norge, men siden den tid er det mange har fulgt i Opheims fotspor. Boligalarmmarkedet har hatt en kontinuerlig vekst hvert eneste år og i dag har omkring 20 prosent av boligene i Norge alarm. Det er høyest penetrasjon i Europa som har en snittpenetrasjon på drøye 6 prosent.

Alarmen gir oss økt trygghet.
Kaffen er ferdig når vi  kommer på kjøkkenet - og kona serverer.
Kaffen er ferdig når vi kommer på kjøkkenet - og kona serverer.

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst og hadde i 2017 en omsetning på litt over 2 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har mer enn 520.000 kunder og over 1.750 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania og Frankrike. I Norge har selskapet 175.000 kunder og 600 medarbeidere. Både medarbeidere og kunder er i fokus hos oss, noe våre klimaundersøkelser og de mange prisene vi har mottatt for beste kundeservice bekrefter.

Tror på fortsatt kraftig vekst24.8.2018 15:36Pressemelding

Fjoråret ble et godt år for alarmbransjen. Totalmarkedet vokste med over 7 prosent. Viggo Skeisvoll er Chief Operation Officer i Sector Alarm Group og har lang erfaring fra alarmbransjen. Han tror at veksten vil fortsette. -Det er fortsatt over 80 prosent av alle boliger i Norge som ikke har boligalarm, legger du til alle nye boliger som blir bygget og ikke minst hyttemarkedet tror vi på en fortsatt kraftig vekst i årene som kommer.