Satset på nykommeren

Morten Ophaug er bosatt på Flatåsen like utenfor Trondheim. Allerede i 1995 valgte han, som en av de aller første i Norge, å kjøpe boligalarm fra nykommeren på alarmmarkedet, Sector Alarm. Han har vært trofast kunde i Sector Alarm i snart et kvart århundre.

Alarmen gir oss økt trygghet.

Boligalarmmarkedet var den gangen i sin spede barndom og Sector Alarm var helt nyetablert. –Det var en del snakk om innbrudd på Flatåsen så jeg ønsket å sikre både hjem og verdier. Sector Alarm kom på døren og var både proffe og hyggelige – så valget var enkelt, sier Morten Opheim. –Jeg har bare hatt gode erfaringer med Sector Alarm. Strålende service hver eneste gang!

Bidrar til økt trygghet

Det skal lønne seg å være lojal kunde i Sector Alarm. Anlegget Ophaug har hatt er bra, men tidligere denne måneden monterte vi et helt nytt anlegg hos dem. Sikkerhetsrådgiver Kenneth Hagen loset dem erfarent rundt og informerte om alle bruksmulighetene.

Nå får han inkludert både smarte løsninger, vanndeteksjon og ikke minst skallsikring.

–Vi er superfornøyd og vil garantert bruke alarmen mye oftere. Spesielt er vi fornøyd med skallsikringsløsningen – den bidrar definitivt til økt trygghet. I tillegg er det supert med vanndeteksjon og ikke minst App – dette liker vi! Kona har lovet å sette på kaffen via appen – slik at kaffen er klar når vi står opp, sier en fornøyd alarminnovatør Morten Ophaug.

Nordmenn satser på boligalarm

I 1995 var det ikke mange som hadde boligalarm i Norge, men siden den tid er det mange har fulgt i Opheims fotspor. Boligalarmmarkedet har hatt en kontinuerlig vekst hvert eneste år og i dag har omkring 20 prosent av boligene i Norge alarm. Det er høyest penetrasjon i Europa som har en snittpenetrasjon på drøye 6 prosent.

Alarmen gir oss økt trygghet.
Kaffen er ferdig når vi  kommer på kjøkkenet - og kona serverer.
Kaffen er ferdig når vi kommer på kjøkkenet - og kona serverer.

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst og hadde i 2017 en omsetning på litt over 2 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har mer enn 525.000 kunder og over 2 000 medarbeidere i Norge, Sverige, Finland, Irland, Spania og Frankrike. Både medarbeidere og kunder er i fokus hos oss, noe våre klimaundersøkelser og de mange prisene vi har mottatt for beste kundeservice bekrefter.

Tør du å droppe boligalarmen?21.2.2019 08:00:44 CETPressemelding

All vår erfaring viser at innbruddsfrekvensen i boliger med boligalarm er lavere enn i boliger uten ekstra sikring. Basert på en enkel tanke om risikominimering vil de kriminelle til enhver tid operere der de har minst risiko for å bli oppdaget. Politiets kommentarer til deres ferske straffesakstall for 2018 støtter dette – de skriver at den positive utvikling hva gjelder antall innbrudd delvis kan forklares med det høye salget av boligalarm. (*1)