Satser på kompetansebygging med egne lederkurs

Gjennom sitt eierselskap Agra, har Mills AS et eget ledelses program, Agra Academy, som alle ledere i selskapet får mulighet til å gjennomføre. Enten du skal lede ledere, lede andre eller lede gjennom innflytelse. Denne uken har det vært gjennomført kurs på Schæffergården utenfor i København
Engasjerte deltakere på kurs i København.

-Agra er et skandinavisk konsern og derfor er det viktig for oss å bygge en unik ledelseskultur på tvers av landegrensene. Våre medarbeidere og ansatte er de viktigste ressursene våre og derfor investerer vi tid på kompetansebygging, slik at vi skal nå krevende mål forretningsmessig. Samtidig er det veldig viktig for oss at vi skal oppleve personlig utvikling og arbeidsglede forteller Julie Schneider, HR-direktør i Mills AS og leder av Agra Academy.

Høyt engasjement

Ledere fra danske Stryhns, svenske Foodmark og norske Mills møttes denne uken på andre samling av Agra Academy lederkurs.

-Det å få bruke to dager fokusert til å diskutere ulike dimensjoner av ledelse med dyktige kollegaer fra Agras tre land, og under ledelse av erfarne kursholder, har vært spennende, engasjerende og ikke minst ekstremt lærerikt, sa Joakim Antonsen, produktgruppesjef i Mills.

Siste samling for dette kullet med kursdeltakere er i oktober 2019.

Engasjerte deltakere på kurs i København.
Last ned bilde
Produktgruppesjef Joakim Antonsen løser oppgaver på Agra Academy sammen med matfaglig ansvarlig i Mills Proff Partner, Bent Åge Lund-Rustad.
HR-direktør i Mills AS, Julie Schneider
Last ned bilde

Mills AS er et norsk selskap etablert på Grünerløkka i Oslo i 1885. Der holder vi hus fremdeles. Vi produserer og markedsfører flere av landets mest kjente og kjære matvarer under merkevarene Plantego’, Delikat, Mills, Vita hjertego’, Soft Flora, Olivero og Melange. Vi skaper små og store øyeblikk av matglede hver dag!