Satser i Rogaland

25.5.2016 09:44 | Sector Alarm

Sector Alarm, som i over 20 år har sikret norske hjem, satser nå stort på bedriftsalarm og åpner et nytt avdelingskontor i Stavanger.

Dobler i løpet av året

Avdelingskontoret, som er lokalisert ved byfjorden i Stavanger, åpnet i april. Kontoret har i dag tre medarbeidere. Målet er at vi i løpet av inneværende år dobler aktiviteten, og dermed blir fem til seks medarbeidere.

Sector Alarm har i mange år hatt stor suksess med boligalarm i Rogaland. Nå satser vi også på bedriftsmarkedet, og etablerer Sector Alarms første avdelingskontor for bedriftsmarkedet utenfor Oslo.

Gabbas valgte Sector Alarm

Gabbas kjøttbutikk er en av Stavangerbedriftene som har valgt Sector Alarm. -Vi har hatt alarm i mange år, men ønsket en oppgradering av alarmanlegget og fikk en god alarmpakke til en riktig pris, sier Einar Jørgensen i Gabbas AS.

Attraktivt område

-Vi opplever stadig økende etterspørsel etter våre alarmtjenester til bedrifter. Flere og flere ønsker å sikre sin arbeidsplass, og vi opplever at markedet har tatt godt imot vårt bedriftskonsept, sier administrerende direktør Viggo Skeisvoll i Sector Alarm, som selv er fra Avaldsnes. –Stavangerområdet er for oss et spennende og naturlig satsingsområde. Vi tror på vekst. Dette fordi området er svært attraktivt og fordi det stadig er flere innbrudd rettet mot bedriftsmarkedet.

Enkelt

Vår filosofi har alltid vært at det skal være enkelt med alarm. Dette er erfaringer vi har tatt med oss i vår satsing mot bedriftsmarkedet. Målet er at man med en bedriftsalarm fra Sector Alarm forenkler jobbhverdagen, og ikke behøver å bekymre seg for tryggheten på arbeidsplassen. At konseptet vårt blir godt mottatt av markedet har vi blant annet fått bekreftet da den anerkjente sportskjeden Birk Sport valgte Sector Alarm som sin sikkerhetsleverandør for sine åtte butikker. http://www.sectoralarm.no/bedrift/

Daniel Stock: Født uten ski på beina30.5.2017 18:17Pressemelding

Det heter seg at Nordmenn er født med ski på beina. Det er så visst ikke tilfelle for Vadsøgutten Daniel Stock. Nordlendingen som primært begynte å gå på ski fordi han ønsket å forbedre utholdenhet og styrke i forbindelse med crossykkelkjøringen. Etterhvert ble han bedre og bedre i skisporet. I 2007 havnet han «plutselig» på pallen under et nord-norsk mesterskap i Alta, og først fra den dagen ble det fullt fokus på langrenn.