Sandra Lyng & OnklP hyller kjærligheten sammen - "Fall"

Tidligere i år slapp Sandra Lyng sin første norskspråklige låt på over 10 år. I dag er hun igjen aktuell med en låt på morsmålet, med en av Norges største navn innen musikken, OnklP.

"Fall" handler om kjærlighet. At kjærligheten er større enn alt det overflødige. Større enn penger og status. Det tar kanskje bare litt tid før man innser det. Kanskje du har værti ett forhold som har vært litt turbulent, men du ender alltid opp tilbake med den du har den magnetiske tiltrekkningen til. Den personen som alltid har vært der for deg, den du alltid "faller" tilbake til. Den som alltid vil være der, på ditt sterkeste og svakeste. Love wins!"

- Sandra Lyng & OnklP

HØR "FALL" HER

"Vi har kjent hverandre nå i 12 år og har siden 2005 snakket om å gjøre en låt sammen. Vi har også skrevet ting sammen opp igjennom årene som har blirt ligget i «hvelvet». Endelig fant vi den rette låta for oss og det føles fint å kunne være sårbar og ekte. Jeg har alltid vært glad i Pål (Onkl P) og digger det han har gjør som låtskriver og rapper. Jeg er så er stolt av å gjøre en låt med han <3"

- Sandra Lyng

"Sandra hadde en perfekt låt ide som fikk meg til å skrive om det jeg gikk igjennom akkurat da", forteller OnklP.

Photo: Rune Bendiksen
Photo: Rune Bendiksen

Paul McCartney med nytt album og ny singel15.8.2018 18:05Pressemelding

Paul McCartney er 7. september klar med det nye albumet Egypt Station. Albumet inneholder 16 låter og er første nye album fra McCartney siden New fra 2013. Den nye singelen "Fuh You" er neste ut fra albumet og følger opp "I Don't Know" og "Come On To Me". Egypt Station ble spilt inn mellom Los Angeles, London og Sussex og er produsert av Greg Kurstin (Adele, Beck, Foo Fighters) - med unntak av den nye singelen "Fuh You", som er produsert av Ryan Tedder. Om prosessen bak den nye singelen sier Paul selv; “With this one I was in the studio with Ryan Tedder whereas the rest of the album has been made with Greg Kurstin. We were just thinking of ideas and little pieces of melody and chords and the song just came together bit by bit. And then I would try and make some kind of sense of the story. So it was like ‘Come on baby now. Talk about yourself. Tell the truth, let me get to know you’ and basically I wanna know how you feel, you make me wanna go out and steal. I just want it for you. So t