Sandra Lyng og Vidar Villa ringer julen inn - Når julen kommer

Sandra Lyng og Vidar Villa har slått seg sammen med Anders Nilsen og laget en ny versjon av juleklassikeren "Wonderful Dream (Holidays Are Coming).

Sandra og Vidar møttes under den årlige hagefesten til Universal Music i sommer, og fant tonen raskt.

Resultatet ble en ny norsk julelåt, der hoved-meloditemaene er hentet fra juleklassikeren “Wonderful Dream (Holidays Are Coming)” av Melanie Thornthon. Ny melodi på vers og norsk tekst har Vidar og Sandra skrevet selv.

HØR "NÅR JULEN KOMMER" HER

– Nå har jeg sittet med julestemning i hele høst på grunn av dette prosjektet. Det er utrolig gøy å få lov til å gi denne deilige låta en ny drakt, sier Sandra Lyng.

– Vi snakket etter hvert om å lage noe sammen, og har sittet mye hos Sandra og lekt oss med ulike låtidéer. Til slutt kom idéen om en julelåt, som vi kicket veldig på begge to, forteller Vidar Villa.

Originalversjonen “Wonderful Dream (Holidays Are Coming)”, fremført av Melaine Thornton har 8 millioner streams på Spotify.  Den ble sluppet to dager etter at Melaine døde i en tragisk flyulykke, så hun har ikke fått opplevd suksessen selv.

Om Sandra Lyng:

Sandra har hatt tor suksess de siste årene med engelskspråklige platina-singler som “Play My Drum” (over 22 mill. Streams på Spotify alene), “PRTEY” og “Night After Night”. Hun ar nå returnert til å synge på norsk, med singler «Ta Me Dit» med Morgan Sulele, “Bungalow” med Temur, “Fall” med OnklP, og nå “Når Julen Kommer” med Vidar Villa.

Sandra Lyng har bygget sin posisjon som en av våre største popartister, og levert sterke dance-orienterte poplåter som berører moderne EDM.

Om Vidar Villa:

Vidar Villa ikk platekontrakt som ukjent musiker med et indie-label etter å ha spilt en av sine morsomme viser på fest. Gjennombruddet kom i 2017 med over 20 millioner streams på 8 måneder.

Forsommeren 2017 lå ‘One Night Stand’ i 8 uker som den nest mest spilte norske låten på VG-lista og Spotify, og har streamet til 3 x Platina.

Han har blitt kjent som en folkelig artist med fengende og humoristiske sanger, og turnerer nå landet rundt til fulle hus med bandet sitt.

Turbonegro – Part III: RockNRoll Machine24.11.2017 10:55Pressemelding

Første låt ut fra det kommende Turbonegro-albumet er tittelsporet RockNRoll Machine. Hyperaktuell tematikk rundt kunstig intelligens og framtidsteknologi kjøres gjennom Turbo-prosessoren og kommer ut i form av tidenes feteste rock robot; han holder ut hele natta, leverer de feteste riffa, er billig i drift, og opererer hårfint på grensen mellom genial og stupid, akkurat som en god gammeldags rocker skal være!      Hør "RockNRoll Machine" HER     Turbonegro står som en bauta i norsk rock-historie med nesten 30 år på veien, og når den nye skiva slippes 2. Februar 2018 er dette så og si på dagen 20 år etter klassikeren Apocalypse Dudes. Deres niende studioalbum har fått den sedvanlig beskjedne tittelen ”ROCKNROLL MACHINE”. Bandet gjør noen få utvalgte klubbkonserter i Europa og USA i forbindelse med plateslipp, inkludert 4 norske.      09 feb: Folken, Stavanger 10 feb: USF Verftet, Bergen 16 feb: Samfundet, Trondheim 17 feb: Rockefeller, Oslo

Musikkvideo fra Emelie Hollow i samarbeid med Juleaksjonen21.11.2017 17:14Pressemelding

Låten «Feeling Of Christmas» handler om å verne om de som trenger det aller mest, og den sterke musikkvideoen berører et hvert kaldt vinterhjerte.   Da Emelie Hollow reiste til London i september for å skrive musikk, kjøpte hun sitt første julekort. Det viste seg at Wez, som hun skulle jobbe med, også er ekstra glad i jul.   - Vi skrudde på en gammel Frank Sinatra juleplate, tente lys og snakket om våre favoritt juleminner. Dessverre har ikke alle bare gode minner rundt denne tiden, så vi bestemte oss for å skrive en sang med et budskap som kan nå ut til alle, forteller Emelie Hollow  Resultatet ble «Feeling Of Christmas». Låten er listet på NRK P1 og P3, og er annonsert som aksjonslåten til Juleaksjonen på TV2 2017. Årets aksjon er i samarbeid med Røde Kors, og videoen viser sterke bilder fra deres arbeid kombinert med Hollow sin fremføring.    Se musikkvideoen HER.      Om Emelie Hollow:  I en alder av bare 19 år har Emelie Hollow fra Ås i Akershus gjort seg bemerket med sin formidli