Sandra Lyng og Vidar Villa ringer julen inn - Når julen kommer

Sandra Lyng og Vidar Villa har slått seg sammen med Anders Nilsen og laget en ny versjon av juleklassikeren "Wonderful Dream (Holidays Are Coming).

Sandra og Vidar møttes under den årlige hagefesten til Universal Music i sommer, og fant tonen raskt.

Resultatet ble en ny norsk julelåt, der hoved-meloditemaene er hentet fra juleklassikeren “Wonderful Dream (Holidays Are Coming)” av Melanie Thornthon. Ny melodi på vers og norsk tekst har Vidar og Sandra skrevet selv.

HØR "NÅR JULEN KOMMER" HER

– Nå har jeg sittet med julestemning i hele høst på grunn av dette prosjektet. Det er utrolig gøy å få lov til å gi denne deilige låta en ny drakt, sier Sandra Lyng.

– Vi snakket etter hvert om å lage noe sammen, og har sittet mye hos Sandra og lekt oss med ulike låtidéer. Til slutt kom idéen om en julelåt, som vi kicket veldig på begge to, forteller Vidar Villa.

Originalversjonen “Wonderful Dream (Holidays Are Coming)”, fremført av Melaine Thornton har 8 millioner streams på Spotify.  Den ble sluppet to dager etter at Melaine døde i en tragisk flyulykke, så hun har ikke fått opplevd suksessen selv.

Om Sandra Lyng:

Sandra har hatt tor suksess de siste årene med engelskspråklige platina-singler som “Play My Drum” (over 22 mill. Streams på Spotify alene), “PRTEY” og “Night After Night”. Hun ar nå returnert til å synge på norsk, med singler «Ta Me Dit» med Morgan Sulele, “Bungalow” med Temur, “Fall” med OnklP, og nå “Når Julen Kommer” med Vidar Villa.

Sandra Lyng har bygget sin posisjon som en av våre største popartister, og levert sterke dance-orienterte poplåter som berører moderne EDM.

Om Vidar Villa:

Vidar Villa ikk platekontrakt som ukjent musiker med et indie-label etter å ha spilt en av sine morsomme viser på fest. Gjennombruddet kom i 2017 med over 20 millioner streams på 8 måneder.

Forsommeren 2017 lå ‘One Night Stand’ i 8 uker som den nest mest spilte norske låten på VG-lista og Spotify, og har streamet til 3 x Platina.

Han har blitt kjent som en folkelig artist med fengende og humoristiske sanger, og turnerer nå landet rundt til fulle hus med bandet sitt.

5 Seconds Of Summer med ny singel23.2.2018 11:52Pressemelding

I dag slapp de australske gutta i 5 Seconds Of Summer sin nye singel «Want You Back». Samtidig med singelslipp avslørte de også turnéen 5SOS3 som sparkes i gang i Stockholm 20. mars. «Want You Back» er første singel fra bandet på to år. Etter 18 måneder på veien med Sounds Good Feels Good tour har bandet den siste tiden tilbrakt tid i Los Angeles hvor de har skrevet og spilt inn sitt nye album som kommer i løpet av året. Om turné og nytt album sier bandet: “Finally… It’s been 3 years since our last album and we are so ready to share new music with the world. After spending the last 5 years on the road since the age of 16, it was important we took time to reflect as individuals and now we’re coming back stronger and more unified than ever. These songs mean the world to us and we have held nothing back in writing and recording this album. We’ve been rehearsing a lot of the new songs live and can’t wait to get back out on tour to connect with our incredible fans”.

Ny singel fra Raye med Mabel og Stefflon Don22.2.2018 20:05Pressemelding

Det britiske stjerneskuddet Raye er i dag ute med den nye låten «Cigarettes» med Mabel og Stefflon Don. Alle tre har hatt hitter inne på topp 15 i Storbritannia, RAYE med «Decline», Mabel med «Finders Keepers» og Stefflon Don med «Hurtin’ Me». Låten følger opp «Decline» og blir å finne på hennes nye prosjekt som kommer innen kort tid. Kun 20 år gammel kan hun allerede skimte med samarbeid med John Legend, Julia Michaels, Blood Pop og Ellie Goulding for å nevne noen. Hun har spilt på store festivaler som Glastonbury, Latitude og V Festival og har over 75. millioner streams. Raye har vært med på å skrive Matomas «The Wave» feat. Madcon sammen med Matoma & Madcon og Blondes «Just for One Night» feat. Astrid S. Hun var også med på å co-skrive Jax Jones sin monsterhit «You Don't Know Me» som hun har vokalen på. Låten var også nominert til en Brit Award i kategorien «Best British Single».

Post Malone med ny singel22.2.2018 11:00Pressemelding

I morgen, fredag 23. februar, slipper Post Malone den nye singelen "Psyco" feat. Ty Dollar $ign. Låten er produsert av Louis Bell og Malone selv og blir å finne på hans neste album Beerbongs & Bentleys. Albumet følger opp debutalbumet Stoney, et album som ble sluppet i 2016 og fortsatt holder stand på toppen av albumlisten. Hans forrige singel "Rockstar" har toppet Billboard og hitlister verden over, inkludert Norge, og har over 800 millioner streams. Til våren legger Post Malone ut på turné og lørdag 14. juli kan han oppleves live på årets Stavernfestival.

Adrees - Breakup16.2.2018 10:22Pressemelding

17 år gamle Adrees er en spennende ny artist fra Trondheim. Han gjorde seg godt bemerket da ha deltok i fjorårets TV2 suksess, The Stream. Siden høsten 2016 har Adrees rukket å slippe flere låter, som har streamet over 2 millioner på Spotify. 2017 var et veldig hektisk år for Adrees med platekontrakt og managementavtale, samt en rekke turer over dammen til LA og til Stockholm, hvor han har spilt inn en haug med nye låter. En av de handler om forbudt kjærlighet. - «Når du er gal etter en person som allerede er i et forhold, og mener den personen bør gå videre til en bedre, til en mann som vil gjøre alt for henne» - Adrees I dag slipper yndlingen Adrees sin nye singel, «Breakup». «Breakup» har Adrees skrevet sammen med Filip Lindfors, som også har produsert låten. HØR ADREES - "BREAKUP" HER

Sonny Alven med nostalgiske vibber i musikkvideo16.2.2018 10:14Pressemelding

I starten av februar slapp Sonny Alven, en ny singel "Backseat Lovin´", som markerer en ny start for den unge bergenseren. I dag slipper han en nostalgisk musikkvideo til låten, som hadde premiere på C- Heads Magazine. Med inspirasjon fra artister som HONNE, Filous og ODEZA, har Sonny Alven lagd en myk og melankolsk låt, med en distinkt kvinnelig vokal som får deg til å drømme om sommer og bilturer på landevei. SE MUSIKKVIDEOEN TIL "BACKSEAT LOVIN´" HER - "Vi ville gi videoen til «Backseat Lovin´» en fin kontekst og en nostalgisk følelse. Vi filmet i Los Angeles på et Super 8-kamera, og dette ga den perfekte rammen. Produksjonsteamet hos 8392 gjorde en fantastisk jobb sammen med de to skuespillerne. Det er en chill video som passer godt med låten, og jeg er kjempefornøyd med resultatet." - Sonny Alven