Sandbox - Et blad om gamer-glede!

Dette er ikke en manual skrevet av fagfolk. Dette er ikke en fasit der du får vite alt om alt. I Sandbox leker vi oss med eventyrlyst, lidenskap og helt personlige meninger. Fordi gaming er en helt personlig opplevelse.

Dette er er blad du leser av stort sett samme grunn som du ser Let's Play på YouTube - for å bli underholdt og isnpirert, og plukke opp gode triks fra folk som elsker gaming like mye som deg.

Vi har med oss de store norske YouTube- favorittene Kime, Truls, Alacho og Bootramp, som deler sin ekspertise både gaming og eksponering på skjermen.

Rutinert gamer eller ivrig noob? Gaming er for alle, og i Sandbox skriver vi for alle! Derfor finner du anbefalt aldersgrense på spill i bunnen av hver artikkel, og du kan sjekke ordlisten bakerst i bladet hvis du støter på gamer-uttrykk du ikke er kjent med.

Have a good game!

For presse-eksemplar ta kontakt med produktsjef Kristine Fischenich, kristine.fischenich@egmont.com, tlf: 91532768