Samler Altibox-partnerskapet i Stavanger

Altibox er vertskap for konferanse med 500 gjester fra norske og danske fiberutbyggere.

Altibox-partnerskapet består av 40 lokale og regionale selskaper som leverer fiber gjennom merkevaren Altibox. Denne uka er fiberfamilien samlet for 16. år på rad på arrangementet Altibox Forum, som finner sted på Clarion Hotel Air i Stavanger.

- Dette er et av årets høydepunkter for mange av oss. Målet er å skape stolthet for det gode arbeidet den enkelte utfører hver dag, skape økt motivasjon for alt det spennende som ligger foran oss og for å treffe igjen hyggelige kolleger som har kontoradresse i både Norge og Danmark, sier administrerende direktør Thomas Skjelbred i Altibox.

Telekombransjen er preget av høyt tempo, rask endringstakt og tøff konkurranse. Det er i dette landskapet partnerne bygger fiberinfrastruktur i hver eneste dag. Betydningen av dette arbeidet for digitaliseringen av Norge gjenspeiles også i programmet, som inneholder en god blanding av både interne og eksterne foredragsholdere. Både tidligere samferdselsminister Ketil Solvik Olsen, FIFA-direktør Kjetil Siem, filosof Øyvind Kvalnes, futurist Magnus Lindkvist og tegneserieskaper Børge Lund er å finne på scenen torsdag.

- Fellesnevneren for alt vi jobber med på kryss og tvers er jakten på gode kundeopplevelser. Vi har spesielt tatt store steg innen tv-underholdning i løpet av det siste året, og det skal vi naturligvis også ta oss tid til å feire, sier Skjelbred.