Samarbeidsavtale inngått mellom KNIF og Konica Minolta

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er stolte av å meddele at vi har inngått ny samarbeidsavtale med KNIF, Kristen-Norges Innkjøpsfellesskap.

(t.v) IT-rådgiver Jofred Nesje (KNIF) og Salgssjef Thomas Kristiansen (Konica Minolta)

KNIF og Konica Minolta har tidligere samarbeidet godt sammen, og etter noen år uten en formell avtale, har samarbeidet igjen blitt formalisert. Avtalen løper i første omgang ut 2018 med mulighet for forlengelse.

Gjennom avtalen med Konica Minolta får KNIFs medlemmer

• Tilgang på markedsledende og prisvinnende produkter, løsninger og tjenester til meget gunstige priser
  • Et partnerskap med en aktør som kan bidra til å effektivisere dokument- og arbeidsprosesser i bedriften
  • En partner som har et langsiktig perspektiv og som søker å sikre kontinuerlig optimalisering av medlemmenes utskrifts- og dokumentmiljø.

Konica Minolta er svært godt fornøyd med avtalen, og ser frem til å tilby sine produkter og tjenester til KNIFs medlemmer.

– Som en landsdekkende leverandør med egen serviceorganisasjon og prisbelønte produkter er jeg sikker på at vi ikke bare kan tilby KNIFs medlemsbedrifter gode betingelser i avtalen, men også gode løsninger i form av problemfri drift, og et bredt utvalg av programvare og tjenester, sier Salgssjef Storkunde Oslo i Konica Minolta, Thomas Kristiansen.

– Mange av våre medlemmer har etterspurt en avtale med Konica Minolta, og vi er svært godt fornøyd med at den nå er på plass. Avtalen komplementerer de andre avtalene innen kategorien, og sørger for at vi står enda sterkere innen IT-relaterte avtaler generelt, og kopi, print og dokumentbehandling spesielt, sier forhandlingssjef i KNIF Innkjøp, Kåre Hegle.

Konica Minolta Business Solutions as er et globalt selskap som tilbyr bedrifter strukturerte arkiv- og dokumentsystemer, som forenkler, effektiviserer og gir bedrifter full oversikt i hverdagen. Vi er også en ledende leverandør av printere til bedrifter som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Samt  digitalttrykk maskiner til grafisk bransje.