Sam Smith ute med album nå

I dag slapp Sam Smith albumet The Thrill Of It All, som allerede har fått strålende anmeldelser fra blant andre Rolling Stone og Billboard.

Han annonserte også at sporet «One Last Song» blir albumets neste singel. Smith skrev låten som et siste farvel til personen som inspirerte The Thrill Of It All. Førstesingelen «Too Good At Goodbyes» toppet den globale Spotify-lista da den ble sluppet i september og har blitt streamet i underkant av 200 millioner ganger. Han har også sluppet den Timbaland-produserte låta «Pray» og det personlige sporet «Burning» tidligere.

Se Sam Smith på Carpool Karaoke her.

The Thrill Of It All har han nok en gang samarbeidet med Jimmy Napes, samt produsenter som Timbaland, Jason «Poo Bear» Boyd og Stargate. Den siste måneden har Smith spilt en rekke små konserter i byen som London, New York, Los Angeles og Berlin. Han har også samarbeidet med den usignerte artisten YEBBA på låta «No Peace».

Det er tre år siden Sam Smith slapp debutalbumet In The Lonely Hour, som gjorde han til en av verdens aller største artister med over 12 millioner solgte eksemplarer verden over. Han har også vunnet fire Grammy-priser, tre Brit-priser, én Oscar og én Golden Globe.

Paul McCartney med nytt album og ny singel15.8.2018 18:05Pressemelding

Paul McCartney er 7. september klar med det nye albumet Egypt Station. Albumet inneholder 16 låter og er første nye album fra McCartney siden New fra 2013. Den nye singelen "Fuh You" er neste ut fra albumet og følger opp "I Don't Know" og "Come On To Me". Egypt Station ble spilt inn mellom Los Angeles, London og Sussex og er produsert av Greg Kurstin (Adele, Beck, Foo Fighters) - med unntak av den nye singelen "Fuh You", som er produsert av Ryan Tedder. Om prosessen bak den nye singelen sier Paul selv; “With this one I was in the studio with Ryan Tedder whereas the rest of the album has been made with Greg Kurstin. We were just thinking of ideas and little pieces of melody and chords and the song just came together bit by bit. And then I would try and make some kind of sense of the story. So it was like ‘Come on baby now. Talk about yourself. Tell the truth, let me get to know you’ and basically I wanna know how you feel, you make me wanna go out and steal. I just want it for you. So t

Bernhoft med tredje singel, “Humanoid”, fra det kommende albumet med samme tittel10.8.2018 11:35Pressemelding

I dag slipper Bernhoft sin tredje singel, “Humanoid”, fra det kommende albumet som slippes 24. August. Bernhoft har også annonsert sin kommende Norgesturné med sitt faste band, The Fashion Bruises, som har vært med på innspillingen av hele albumet. “Humanoid” handler om hvordan mennesker nå til dags er oppslukt i sosiale medier og hvordan de bruker en god del av dagen på å stirre ned i en skjerm. - “Jeg har bala en stund med at det er vrient å prate med mennesker som er mer tilstede i telefonen sin enn i praten. Det fortjener en låt, og det passa perfekt å kle den teksten med dundredisco og køntrigitar. Her er Humanoid, spill den høyt!” - Bernhoft HØR “HUMANOID” HER Slik blir det også naturlig at bandet blir med på den omfattende turnéhøsten som starter i USA i september, forsetter i Norge i september og oktober, videre til Europa i november før den avslutten i USA i desember. 56 konserter står totalt for tur for Bernhoft & The Fashion Bruises denne høsten etter albumslipp. SE OVERSIKT