Sam Smith kommer endelig til Norge

Verdensstjernen kommer til Norge for aller første gang den 23. april. Sam Smith tar med seg et spektakulært sceneshow og sin svært imponerende samling med låter til Telenor Arena!

Billetter er i salg via Ticketmaster.no fredag 27.10 klokken 10.00.

Den følelsesladde og soulinspirerte stemmen til Sam Smith har gjort ham til en av verdens mest suksessfulle artister. Siden debuten for litt over tre år siden har han blant annet solgt over 12,5 millioner plater,  blitt en av verdens mest streamede artister på Spotify, vunnet Oscar- og Golden Globe statuetter for sitt bidrag til James Bond filmserien,  og mottatt tre Brit Awards og fire Grammys for sitt debutalbum.

”Vi er enormt stolte over å presentere Sam Smith til det norske publikummet for aller første gang. Det nye albumet hans vil bli en av årets aller beste og vi er overbevist om at liveshowet hans kommer til å bli minst like bra, om ikke bedre!” – Mark Vaughan, ansvarlig arrangør i Atomic Soul

Gjennombruddet kom i en alder av 21 år gjennom låten «Latch» (2013) som han gjorde sammen med Disclosure. Førsteplassene og suksessen med denne låten, satte ham umiddelbart på artistkartet. Ikke lenge etter, fikk han nok en førsteplass sammen med Naughty Boys og monsterhiten «La La la» (2013).

På Smiths soloalbumdebut ble vi kjent med en litt annen side av denne unike artisten og vokalisten. Albumet «In The Lonely Hour» (2014) ble raskt en kjempesuksess med god hjelp fra mega hitene «Stay With Me» og «Lay Me Down».  Albumet nådde førsteplasser verden over, vant mangfoldige priser og ble det nestmestselgende albumet i England og USA i 2014 (kun slått av Ed Sheeran og Taylor Swift).

I 2015 fikk Smith det ærbødige oppdraget med å lage årets Bond låt. Resultatet ble «Writing's OnThe Wall» for filmen «Spectre». Låten ble den første Bond låten som noen gang har tatt førsteplassen på listene i England, samt at han vant en Oscar- og Golden Globe for låten samme år.

De siste årene har Sam Smith tilbragt mesteparten av tiden sin i studio og den 3. november kommer det splitter nye albumet hans «The Thrill Of It All». Albumets første singel «Too Good at Goodbyes» ble sluppet i september i år.  Låten gikk rett inn på førsteplass på samtlige av de globale listene og er nå Smiths sjette førsteplass. Om låten, sier Smith selv:

“This song is about a relationship I was in and it's basically about getting good at getting dumped. It's been a long while since I've put any music out and I feel that this first single sets the tone of what is to come.”

Nyhetsbrev fra Universal Music15.2.2019 13:28:02Pressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music: Björn Borg og Robyn presenterer RBN Chaka Khan er tilbake Jonas Benyoub – "Snakker om" https://www.ntbinfo.no/pressemelding/linda-vidala-slipper-ep---halvt-norsk?publisherId=6987388&releaseId=17860564 Linda Vidala slipper EP - Halvt Norsk Superstjernen Katy Perry gjør et kjempecomeback med smashen “365” med hitmaskinen Zedd! Hør låten her! 20 år gamle Yungblud fra Yorkshire har fått med seg Halsey & Travis Barker på den nye singelen “11 Minutes”. I november kan han oppleves live på Parkteateret i Oslo. Juice WRLD er ute med sin splitter nye låt “Robbery”! Enda en gladnyhet, han opptrer i Oslo Spektrum med Nicki Minaj 3. mars og slipper sitt nye album Death Race For Love 8. mars! Britiske SG Lewis er nå klar med låten “Blue”! Låten er førrste låt ut fra hans siste EP Dawn. Den talentfulle produsenten skal spille på årets Coachella, og gjestet Stavernfestivalen i fjor sommer. Den lovende danske artisten Elias Boussnina har fått med

Chaka Khan er tilbake15.2.2019 13:22:21Pressemelding

Dronningen av funk, Chaka Khan, er tilbake med det nye albumet https://open.spotify.com/album/1QRhPsupQCDlD9EwTWumSA?si=YdkfFUwSSo-6sk_ginB_Uw Hello Happiness. Albumet inneholder syv nye låter inkludert den fengende låten "Like Sugar" og er gjort i samarbeid med Switch og Sarah Ruba Taylor. Hello Happiness er et klassisk Chaka Khan album med tidløs vokal og en samling funky låter – en miks av fortid og fremtid. Som låtskriver, skuespiller, forfatter, filantrop, entreprenør og aktivist har hun inspirert mange artister gjennom tidene og har vært innom sjangere som R&B, pop, rock, gospel, country, world music, jazz og klassisk. Gjennom sin karriere har hun gitt ut 22 album, hatt ti #1 singler i USA og samarbeidet med Miles Davis, Aretha Franklin, Stevie Wonder, Prince, Quincy Jones og Mary J. Blige.

Björn Borg og Robyn presenterer RBN15.2.2019 12:31:17Pressemelding

I dag slipper det svenske sportsmerket Björn Borg sin eksklusive capsule collection, RBN, med den internasjonale popstjernen og moteikonet, Robyn. Den moderne unisex-kolleksjonen inneholder en blanding av edgy treningsklær og gatemote. Björn Borg og Robyn har satt sine hoder sammen for å lage RBN. Capsule collectionen er utviklet av Robyn sammen den velkjente stylisten Naomi Itkes og Björn Borg sitt design team. Den ekslusive kolleksjonen inneholder 23 plagg i forskjellige fargekombinasjoner. Det er en moderne og ikke kjønnspesifisert kolleksjon, med en mix av trening, gatemote og arbeidsklær. Inspirert fra noen av Robyn sine favorittplagg og noe av Björn Borg sitt arkiv fra 80’, tilbyr den et komplett look med fleece hoodies, tracksuits, poloskjorter, undertøy og sokker. «RBN reflekterer min kjærlighet for gatemote og hvordan det signaliseres i ungdomskulturen. Det er inspirert av mine favorittplagg gjennom årene. Jeg tenkte det ville bli veldig spennende å lage klær som jeg både kan

Linda Vidala slipper EP - Halvt Norsk15.2.2019 09:08:42Pressemelding

Linda Vidala hadde braksuksess med den P3 Gull- og Spellemannsnominerte singelen "Bængshot" sammen med KingSkurkOne i 2017. Hun ble også nominert til årest liveartist under P3 Gull. Silvana Imam, Linda Pira, OnklP og Kamelen var med henne på scenen under P3 gull, og det ble sluppet to remixer av «Bængshot», med de nevnte. I dag er hun klar med EPen, "Halvt Norsk", før hun slipper del to, "Halvt Thai", mot sommeren. HØR "HALVT NORSK" HER I fjor høst slapp Linda «Natteravn», hvor hun viste seg fra en langt mer sårbar og melodiøs side. Linda og låten var med i NRK programmet “Uten pappa», og dette var første låt ut fra Epen “Halvt norsk”. Våren 2019 skal Linda Vidala slippe to EPer. Epen «Halvt Norsk» er først ut, «Halvt thai» slippes nærmere sommeren. - «Halvt Norsk» er en skildring av den sårbare delen av meg. Den handler om personlige historier, kjærlighet, angst og håp. Ved å blottlegge meg selv på følelsesmessig plan i musikken min, håper jeg noen der ute vil kjenne seg igjen i - og