Rytmeklubben slipper Like That!

Rytmeklubbens nyeste singel «Like That» blander klubbmusikk med popteft og høyklasseproduksjon, en stemning som ofte kalles NorClub for å beskrive den nordiske touchen.

«… fengende og elastisk klubbmusikk foretrukket av kjennere som Ryan Hemsworth, Eclair Fifi og Cashmere Cat.» - The FADER

Hør Like That her!

View post on imgur.com

Rytmeklubben er et DJ/produsent-kollektiv bestående av Henrik The Artist, Hi-Tom, DJ Karaoke og Torjus. De møttes som studenter i Trondheim, og inspirert av klubben SUPA og «Raw Juice»-kveldene der – hvor landsmenn Cashmere Cat og Slick Shoota DJ-et – skapte de et unikt klubb-boyband, som de ironisk liker å kalle det.

«Like That» er en sang som handler om den bittersøte følelsen når noe som egentlig var veldig fint og enkelt står i fare for å bli komplisert og vanskelig. Sangen handler om når du ligger med noen og syns det er chill men så begynner liggepartneren å få følelser og så blir det stress. Vi var mye i Stockholm i høst og laget sanger, og vi laget faktisk denne sangen den dagen vi våknet opp til nyhetene om at Donald Trump hadde vunnet presidentvalget i USA. Det var jo litt rart å skulle gå å lage en sang da, men linjer som ‘I don’t want you like that’ kan tolkes i både den ene og den andre retningen. Selv om det ikke på noen måte er en sang som handler om Trump, så er det i alle fall noe med at alle har lov til å eksistere og føle ting og sånn, men det betyr kanskje ikke at vi vil at de skal være president (eller kjæreste, lmao)

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.