Rytmeklubben slipper Like That!

Rytmeklubbens nyeste singel «Like That» blander klubbmusikk med popteft og høyklasseproduksjon, en stemning som ofte kalles NorClub for å beskrive den nordiske touchen.

«… fengende og elastisk klubbmusikk foretrukket av kjennere som Ryan Hemsworth, Eclair Fifi og Cashmere Cat.» - The FADER

Hør Like That her!

View post on imgur.com

Rytmeklubben er et DJ/produsent-kollektiv bestående av Henrik The Artist, Hi-Tom, DJ Karaoke og Torjus. De møttes som studenter i Trondheim, og inspirert av klubben SUPA og «Raw Juice»-kveldene der – hvor landsmenn Cashmere Cat og Slick Shoota DJ-et – skapte de et unikt klubb-boyband, som de ironisk liker å kalle det.

«Like That» er en sang som handler om den bittersøte følelsen når noe som egentlig var veldig fint og enkelt står i fare for å bli komplisert og vanskelig. Sangen handler om når du ligger med noen og syns det er chill men så begynner liggepartneren å få følelser og så blir det stress. Vi var mye i Stockholm i høst og laget sanger, og vi laget faktisk denne sangen den dagen vi våknet opp til nyhetene om at Donald Trump hadde vunnet presidentvalget i USA. Det var jo litt rart å skulle gå å lage en sang da, men linjer som ‘I don’t want you like that’ kan tolkes i både den ene og den andre retningen. Selv om det ikke på noen måte er en sang som handler om Trump, så er det i alle fall noe med at alle har lov til å eksistere og føle ting og sånn, men det betyr kanskje ikke at vi vil at de skal være president (eller kjæreste, lmao)

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.