Rytmeklubben følger opp singelen "Like That" med "Impatience" 9. juni!

"Impatience" er en leken og løssluppen låt som videreutvikler det vi kan kalle Rytmeklubbens signatursound: Fengende rytmer og drivende bass sammen med muntre synther og en kvalitets-topline. Denne gang er vokal levert av canadiske EVA, og tracket bærer preg av topp kvalitet og detaljorientert produksjon. Ikke så rart kanskje, når Rytmeklubben består av fire produsenter i ypperste klasse. Rytmeklubben er sine egne største kritikere, og det høres at alle låtene må gjennom et trangt nåløye før de kan slippes for massen.

Hør "Impatience" her!

Rytmeklubben er produsentgruppe bestående av Henrik the Artist, Hi Tom, Torjus og DJ Karaoke. De lager de lager elektronisk musikk som tar inspirasjon fra klubbmusikk med inn i pop, de gjør remixer, spiller livekonserter og arrangerer klubbkvelder. Som barn av den norske klubbscenen som fostret blant andre Cashmere Cat, Lido og Drippin leverer Rytmeklubben en frisk og innovativ tilnærming til popmusikk. Forrige singel «Like That» har streamet over 4,5 millioner ganger, og Rytmeklubben har blitt plukket opp av RCA i USA for å videre pushe kvartetten utover landegrensene. Forvent topp kvalitet fra denne gjengen.

"Impatience" er ute på alle plattformer 9. juni.

Foto: Jamie Adam Rosenberg
Foto: Jamie Adam Rosenberg

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.