Rogalending vant e-Golf på Circle K

Rogalendingen Arnstein Helle fra Sandnes og bilvask-fylket Rogaland ble den heldige vinner av en e-Golf i en landsdekkende «Vask & Vinn»-konkurranse på alle Circle K-stasjonene i Norge.

En strålende fornøyd Circle K-kunde Arnstein Helle med e-Golf’en han vant i «Vask&Vinn»-konkurranse på Circle K. Her gratuleres han av salgssjef i Circle K, Jon Birkeland (til venstre). Foto: Teodor Bø.

- Spesielt hyggelig at vinneren kom fra Rogaland og er fast kunde på Circle K Forus, som er en av landets største stasjoner på bilvask, sier salgssjef for Circle K i Rogaland, Jon Birkeland, som overrakte e-Golf’en til den heldige vinneren sammen med Espen Egeland fra Circle K Forus.

Arnstein Helle var en av mange som deltok i en nasjonal konkurranse i tilknytning til bilvask hos Circle K. I tillegg til hovedpremien, en elektrisk Golf fra drivstoff-leverandøren Circle K, fikk 10 heldige vinnere en reisesjekk på 5000 kroner hver.