Robyn starter sin verdensturné i Stavanger i dag!

Robyn starter starter sin omfattende verdensturné i kveld i Stavanger Konserthus. Den utsolgte konserten er en av tre stopp i Norge i tillegg til USF Verftet i Bergen onsdag 6. februar og Øyafestivalen 10. august.

Honey, Robyns seneste album fikk terningkast 6 i Aftenposten og 5 av Dagbladet og Dagsavisen og har gitt henne fem nominasjoner til Grammisgalan i Sverige.

Honey bekrefter alt man har håpet på. Et mesterverk i klassen for like deler sårbar og euforisk elektropop, skriver anmelder Robert Gjestad i Aftenposten.

Over fem studioalbum og en karriere som strekker seg over tjuetre år har Robyn hatt fire topp ti-singler i UK, fem grammynominasjoner, hundrevis av millioner av streams og skapt noen av de mest minneverdige sangene over de siste to tiårene som “Dancing On My Own”, “Call Your Girlfirend”, Hang With Me”, og nummer én-hiten “With Every Heartbeat”.

Madonna offentliggjør Madame X!17.4.2019 18:30:00 CESTPressemelding

I dag offentliggjør Madonna utgivelsen av sitt 14. studioalbum, Madame X. Første låt ut er "Medellín" med den colombianske superstjernen Maluma. En tilhørende musikkvideo vil ha verdenspremiere 24. april under et globalt MTV event i London med navnet "MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere". Albumet slippes 14. juni via Live Nation, Interscope Records og Maverick. Pre-order albumet HER! Madonna’s highly-anticipated 14th studio album Madame X will be released on June 14th globally from Live Nation, Interscope Records and Maverick. The first track from the album “Medellín,” with Colombian superstar Maluma, will be Zane Lowe’s World Record today on Apple Music’s Beats 1. Madame X is now available for pre-order. Madonna will exclusively unveil the world premiere of her video and single “Medellín” with Maluma, during a globally televised MTV music event, “MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere,” on Wednesday, April 24 at 9:00 p

Nyhetsbrev fra Universal Music12.4.2019 15:11:32 CESTPressemelding

God fredag. Her er ukens nyhetsbrev fra Universal Music, med dagens releaser. Seeb slipper single med Highasakite AVICII’S "SOS" (FEAT. ALOE BLACC)” OUT TODAY Melissa Etheridge ute med nytt album Ellie Goulding er i dag ute med den nye låten "Sixteen", en låt hun har skrevet selv med hjelp fra Raye og FRED. I "Sixteen" mimrer Goulding om sin ungdomstid som en opprørsk tenåring. Til sommeren kan hun oppleves live på Jugendfest i Ålesund og Parkenfestivalen i Bodø. Jessie Reyez har slått seg sammen med 6LACK på den nye låten "Imported". Låten blir å finne på hennes debutalbum som kommer i løpet av året. Jonas Benyoub er i dag ute med den nye singelen “NAHNAH”. Låten er spilt inn i anerkjente Cruise Control Studios i Amsterdam med den urbane nederlandske produsenten Chievva, og er første låt ut fra Jonas Benyoubs kommende EP med slippdato 7. juni. K-POP fenomenet BLACKPINK er ute med EP’n Kill This Love. Musikkvideoen til tittelsporet er sett over 157 millioner ganger siden den ble sluppe