Robin og Bugge signerer med Sony Music

Aktuelle med ny singel "Fuck You" 26.februar!

Robin og Bugge er en multi- platinaselgende pop-rap duo fra Manglerud i Oslo og har til sammen over 30 millioner streams på sine tidligere singler. En sommerhit fra disse gutta kan du snart stille klokka etter og når de nå signerer kontrakt med Sony Music tar de med seg en merittliste det har blitt lagt merke til;

”Vi har fulgt med på Robin og Bugge i lang tid, og er imponert over hva de har oppnådd. Vi er veldig glade for muligheten til å samarbeide med en av landets mest populære pop-grupper.” -    Leif Ribe, A&R, Sony Music

”Vi er utrolig glad for å være en del av Sony-familien. Vi vil takke MTG Music for et fantastisk bra og lærerikt samarbeid. Nå vil vi ta Robin og Bugge til neste nivå, og vi tror Sony-apparatet er det riktige for oss nå. Vi ser frem til å samarbeide med mennesker som har troa på oss og ser kvaliteten i musikken vår. Vi gleder oss til å pumpe ut fengende rytmer og refrenger i kjent Robin og Bugge-stil mange år fremover” - Robin og Bugge

Bandet er aktuelle med ny singel og reiser straks ut på P4 Vinterlyd.

”Fuck You” slippes 26. februar på alle platformer og er skrevet i samarbeid med Magnus Clausen (Morgan Sulele), og produsert av hit-maskinen Jens Hjertø (”Bare Min”, ”Best Når Jeg Er Full”, ”Elak Elak”).

Management & booking: christian.sanni@artistpartner.no

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.