Ressursforsking på Fiskebåtmøte

Ressursforsking i pelagisk fiskeri blir ei av hovudsakene i samband med årsmøtet til Fiskebåt Vest i Bergen 5. desember.

Havforskingsinstituttet stiller med tre av sine fremste forskarar, Aril Slotte , Leif Nøttestad og Bjarte Bogstad, under tittelen ”Ressursforskning i pelagisk fiskeri – makrell, norsk vårgytende sild og lodde”.

- Dette er eit ekstra sentralt tema i år sidan det har vore ein del diskusjon rundt metodane og beregningsmodellen som havforskarane brukar, seier Nina Rasmussen, avdelingsleiar i Fiskebåt.

Men det er ikkje berre ressursforsking som er på agendaen i samband med årsmøtet til Fiskebåt Sør i Bergen.

- Finansiering av nybygg er noko fiskebåtreiarane alltid er opptatt av. Det er viktig med gode ordningar, som gjer at vi kan få ein meir moderne og miljøvenleg fiskeflåte. Vi har difor invitert GIEK-direktør Wenche Nistad og Stig Gjethammer i Eksportkreditt, til årsmøtet for å fortelje om dei muligheitene som fiskeflåten kan gjere seg nytte av, seier Rasmussen.

For å løfte blikket litt internasjonalt, kjem også den færøyske forfattaren Óli Samró til Bergen for å snakke om flåtestruktur og ressursrente i Nordaust Atlanteren.

- Vi har sett saman eit spennande program, og er glad for at vi har fått så sentrale innleiarar, seier Rasmussen.

Sjå under for fullstendig program.

----------------------------------------------------

Kontakt for meir informasjon;

Nina Rasmussen, avd.leiar Fiskebåt Sør                   Odd Kristian Dahle, info.leiar i Fiskebåt
Tlf. +47 957 40 151                                                      Tlf. +47 906 15 658
e-post: nina@fiskebat.no                                              e-post: odd-kristian@fiskebat.no

Årsmøte Fiskebåt Sør 2017, Radisson Blu Royal Hotell i Bergen

5. DESEMBER 2017

Kl 10:00 – 10:20 Velkommen ved styreleder Stig Østervold

Sak 1 Godkjenning av møteinnkallelsen

Sak 2 Konstituering

1. Valg av møteledere
  2. Navneopprop, registering av stemmeberettigede
  3. Forretningsorden
  4. Valg av referenter og signering av protokoll
  5. Valg av redaksjonsnemd

Kl 10:20 – 11:00

Sak 3 ”Dynamiske minstepriser til glede og forargelse”    Innleder: Paul Oma fra Norges Sildesalglag

Kl 11:00 – 11:15 Pause

Kl 11:15 – 12:15

Sak 4 ”Finansiering av nybygg - hva kan GIEK/ Eksportkreditt tilby?”

Innledere: Wenche Nistad fra GIEK og Stig Gjethammer fra Eksportkreditt

Kl 12:15 – 13:15 Julelunsj - pinnekjøtt, svineribbe, lutefisk m.m.

Kl 13:15 – 14:30

Sak 5 ”Ressursforskning i pelagisk fiskeri – makrell, norsk vårgytende sild og lodde”.                                       Innledere: Aril Slotte , Leif Nøttestad og Bjarte Bogstad fra Havforskningsinstituttet

Kl 14:30 – 15:30

Sak 6 ”Flåtestruktur og ressursrente i Nordøst-Atlanteren”.  Innleder: Óli Samró (Færøyene)