Rekrutteringslag i Taekwondo mønster

6.4.2017 10:45 | Norges Kampsportforbund

Norges Kampsportforbund har nå engasjert regjerende europamester Joachim Wien som trener for det nye rekrutteringslaget for taekwondo mønster. Målsettingen er å utvikle internasjonale konkurranseutøvere som skal være med å kjempe om medaljer i EM og VM.

– Vi ønsker ettervekst, og målet er at utøverne skal ta steget til å representere Norge i internasjonale mesterskap, sier Joachim Wien til Kampsport.tv.
Den første samlingen ble avholdt søndag 26. mars på treningssentret til landslagene på Hasle i Oslo.

Se reportasjen med Joachim Wien

Norges Kampsportforbund (NKF) er et fleridrettsforbund i Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF). Norges Kampsportforbund er landsdekkende med rundt 450 medlemsklubber og 41.000 enkeltmedlemmer. Forbundet organiserer over 20 ulike kampsporter og målet er å være den ledende organisasjonen for kampsport i Norge.