Reiseforsikring i forbindelse med terrorangrepet i Barcelona.

Codan Forsikring har utvidet reiseforsikringen. I tillegg til vanlige reisevilkår erstatter vi avbestilling for de som skal til Barcelona fra og med i dag og til og med 20. august.

Endringer i forbindelse med evakuering

De av våre kunder som ønsker evakuering og vil snarest mulig hjem til Norge får dekket ekstra kostnader tilknyttet dette til og med 20. august.

Alle våre kunder som er berørt av hendelsen oppfordres til å ringe vår alarmsentral, SOS International, på telefon +45 70105050. Vi har i tillegg aktivert vår beredskap som vi justerer ut i fra trusselbildet.

Reiseforsikring i forbindelse med jordskjelvet i Hellas og Tyrkia21.7.2017 11:51Pressemelding

Codan Forsikring har utvidet reiseforsikringen. I tillegg til vanlige reisevilkår erstatter vi avbestilling for de som skal til Kos i Hellas og Bodrum i Tyrkia fra og med i dag og til og med 30. juli Endringer i forbindelse med evakuering De av våre kunder som ønsker evakuering og vil snarest mulig hjem til Norge får dekket ekstra kostnader tilknyttet dette. Alle våre kunder som er berørt av hendelsen oppfordres til å ringe vår alarmsentral, SOS International, på telefon +45 70105050.