Reiseforsikring i forbindelse med jordskjelvet i Hellas og Tyrkia

21.7.2017 11:51 | Codan Forsikring

Codan Forsikring har utvidet reiseforsikringen. I tillegg til vanlige reisevilkår erstatter vi avbestilling for de som skal til Kos i Hellas og Bodrum i Tyrkia fra og med i dag og til og med 30. juli

Endringer i forbindelse med evakuering

De av våre kunder som ønsker evakuering og vil snarest mulig hjem til Norge får dekket ekstra kostnader tilknyttet dette.

Alle våre kunder som er berørt av hendelsen oppfordres til å ringe vår alarmsentral, SOS International, på telefon +45 70105050.

Codan Forsikring er en totalleverandør av skadeforsikringer til privatpersoner og næringsliv i Norge. Vi selger forsikringer innen primærområdene bil, hus, innbo og reise.

Innenfor næring dekker Codan Forsikring hele bedriftens forsikringsbehov.

Tilkalling av hjelp til sjøs - har du dette livsviktige hjelpemiddelet om bord?16.5.2017 08:15Pressemelding

Sommeren er i anmarsj og båtsesongen er i gang. Vi tar båtførerprøven, sørger for at alle bruker redningsvester som fungerer, sjekker brannslukningsapparat ombord og tar hensyn til vind og vær før vi drar på båttur. Og vi har selvfølgelig med oss mobiltelefonen i tilfelle det skjer noe i løpet av turen. Men kan vi egentlig stole på at mobilen er et tilstrekkelige verktøy om vi er nødt til å tilkalle øyeblikkelig hjelp? Høye og lave temperaturer, dårlig batterikapasitet og vannsprut kan resultere i en sort skjerm og du står uten kommunikasjon og mulighet til å tilkalle livsnødvendig hjelp.

Ny direktør for privatmarkedet i Codan Forsikring27.4.2017 08:15Pressemelding

Med ansettelsen av Henrik A. Mathisen som leder for privatmarkedet i Codan Forsikring, er ledergruppen komplett og jobber mot klare vekstmål frem mot 2020. Mathisen kommer fra Gjensidige hvor han har erfaring fra blant annet utvikling av distribusjonskanalene i Norge og som direktør for produktområdene liv, helse og ulykke. Han kommer fra stillingen som leder for kunde- og markedsanalyse i det norske privatmarkedet.