Reis med Norwegian – Sector Alarm passer på boligen din!

8.10.2015 18:53 | Sector Alarm

Sector Alarm og Norwegian Reward har inngått et samarbeid som gir alle Sector Alarms kunder som er medlem av Norwegian Reward muligheter til opptjening av CashPoints. Totalt har vel 1,3 millioner nordmenn muligheter til å benytte seg av dette samarbeidet. Partneravtalen er en fellesavtale for Sector Alarm i Norge og Sverige.

Mange av Sector Alarms kunder flyr jevnlig med Norwegian. Dette betyr at deres kundeforhold i Sector Alarm vil bli enda mer verdifullt gjennom denne avtalen. Kjøper et Reward-medlem en ny boligalarm får man under introduksjonskampanjen 1500 CashPoints, tilsvarende 1500 kroner som kan benyttes til kjøp av flybillett eller tilleggstjenester som bagasje eller setereservasjon.

- Norwegian er et selskap vi er imponert over, som har lykkes i et knalltøft marked og som representerer verdier vi gjerne vil assosieres med. Vi har lenge ønsket oss et samarbeide med dem. Dette blir lærerikt, spennende og vil forhåpentligvis bringe vårt partnersamarbeid til nye høyder, sier administrerende direktør Viggo Skeisvoll i Sector Alarm.

Norwegian Reward-medlemmer som ikke allerede er kunde av Sector Alarm vil automatisk opptjene 1500 CashPoints når de inngår avtale.  Eksisterende kunder som kobler sin kundeprofil til sitt Norwegian Reward medlemsnummer får muligheten til å opptjene CashPoints ved kjøp i nettbutikken til Sector Alarm. I tillegg kan de være med i trekning av flere reiser årlig. - Vi er godt fornøyde med å ha inngått samarbeid med Sector Alarm i Norge og Sverige. Nå kan våre medlemmer reise på ferie vel viten om at hjemmet blir passet på mens de er borte, og flyreisen kan bli finansiert med CashPoints!, sier Brede Huser, VP i Norwegian Reward.

Norwegian er Skandinavias nest største flyselskap og det tredje største lavprisselskapet i Europa. I dag opererer Norwegian 424 ruter til 130 destinasjoner i Europa, Nord-Afrika, Midtøsten, Thailand og USA. Norwegian frakter over 20 millioner passasjerer i året. Selskapet er børsnotert (2003) og har om lag 4 500 ansatte. Norwegian har 96 fly i flåten med en gjennomsnittsalder på fire år (per februar 2015). Norwegian faser løpende inn nye, mer miljøvennlige fly og har en av de mest moderne flåtene i Europa. Norwegian har blitt kåret til Europas beste lavprisselskap av anerkjente SkyTrax World Airline Awards både i 2013 og 2014. Det er flypassasjerene selv som bedømmer over 200 flyselskaper over hele verden i det som er betegnes som den mest prestisjefylte anerkjente prisutdelingen i flybransjen.

Sector Alarm er et norsk konsern i sterk vekst og hadde i 2014 en omsetning på 1,3 milliarder. Selskapet ble etablert i 1995 og er i dag en av de ledende aktørene i Europa. Sector Alarm leverer trygghet til sine kunder gjennom alarmløsninger til boliger og bedrifter. Selskapet har 400 000 kunder og over 1300 medarbeidere i Norge, Sverige, Spania og Irland. I Norge har selskapet 160 000 kunder og 600 medarbeidere. Sector Alarm har gjennom sitt fokus på riktige mennesker og gode konsepter en sterk posisjon i sine respektive markeder.

Daniel Stock: Født uten ski på beina30.5.2017 18:17Pressemelding

Det heter seg at Nordmenn er født med ski på beina. Det er så visst ikke tilfelle for Vadsøgutten Daniel Stock. Nordlendingen som primært begynte å gå på ski fordi han ønsket å forbedre utholdenhet og styrke i forbindelse med crossykkelkjøringen. Etterhvert ble han bedre og bedre i skisporet. I 2007 havnet han «plutselig» på pallen under et nord-norsk mesterskap i Alta, og først fra den dagen ble det fullt fokus på langrenn.