Rap-stjernen Fetty Wap slipper singel med norsk-amerikansk duo!

New Jersey-rapperen Fetty Wap, artisten bak hitsinglene "Trap Queen" og "679" og med over en milliard streams under beltet, samarbeider med den norsk-amerikanske produsentduoen KDL og slipper den etterlengtede singelen "With You" fredag 5. januar! I skrivende stund er låten inne på Spotifys New Music Friday i 16 territorier.

Hør Fetty Wap x KDL - "With You" her!

Fetty  Wap slo gjennom i 2015 med singlene "Trap Queen", "My Way" og "679", og debutalbumet "Fetty Wap" gikk rett til #1 på Billboard Top 200. Fetty Wap er signert til 300 Entertainment (med blant annet Young Thug, Migos og norske Anna of the North).

KDL er en produsentduo bestående av norske BPM (Lene Marlin, Lisa Miskovsky, Idol, X-Factor) og amerikanske Eddie Timmons (Fetty Wap, Chris Brown, DMX, Swiss Beats). De møttes i New York i 2011 under en session arrangert i studioet til John Legend, og fant tonen umiddelbart. "With You" er KDLs første samarbeid med Fetty  Wap.

"With You" er ute på alle plattformer fredag 5. januar.

PS: "With You" var tilgjengelig i 24 timer i oktober 2016 og var allerede innom Billboard Top 200.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.

Bob Dylan - More Blood, More Tracks - The Bootleg Series Vol. 14 to be released by Columbia Records/Legacy Recordings Friday, November 220.9.2018 16:05Pressemelding

Eagerly anticipated new chapter in acclaimed Dylan Bootleg Series unveils previously unreleased studio performances from 1974's mythic "Blood On The Tracks" sessions. Single Disc / 2LP edition showcases revelatory alternate NYC versions of all 10 songs from the original album + unreleased take of "Up to Me". 6CD Limited Edition Deluxe Set presents the complete New York City recording sessions + the five existing Minneapolis/Sound 80 recordings in chronological order.