Rap-stjernen Fetty Wap slipper singel med norsk-amerikansk duo!

New Jersey-rapperen Fetty Wap, artisten bak hitsinglene "Trap Queen" og "679" og med over en milliard streams under beltet, samarbeider med den norsk-amerikanske produsentduoen KDL og slipper den etterlengtede singelen "With You" fredag 5. januar! I skrivende stund er låten inne på Spotifys New Music Friday i 16 territorier.

Hør Fetty Wap x KDL - "With You" her!

Fetty  Wap slo gjennom i 2015 med singlene "Trap Queen", "My Way" og "679", og debutalbumet "Fetty Wap" gikk rett til #1 på Billboard Top 200. Fetty Wap er signert til 300 Entertainment (med blant annet Young Thug, Migos og norske Anna of the North).

KDL er en produsentduo bestående av norske BPM (Lene Marlin, Lisa Miskovsky, Idol, X-Factor) og amerikanske Eddie Timmons (Fetty Wap, Chris Brown, DMX, Swiss Beats). De møttes i New York i 2011 under en session arrangert i studioet til John Legend, og fant tonen umiddelbart. "With You" er KDLs første samarbeid med Fetty  Wap.

"With You" er ute på alle plattformer fredag 5. januar.

PS: "With You" var tilgjengelig i 24 timer i oktober 2016 og var allerede innom Billboard Top 200.

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.