Rambøll med ny VVA-avtale for Færder kommune

Personene på bildet: René Kristensen (Færder), Atle Gulbrandsen (Rambøll), John Erik Christensen (Færder). Foto: Bjørn Tore Landsem.

-Vi ser frem til et givende samarbeid om spennende prosjekter i årene fremover. Denne rammeavtalen er viktig for oss og bekrefter vår posisjon som rådgiver i Vestfold, sier Atle Gulbrandsen fra Rambøll.

Tjøme og Nøtterøy ble slått sammen til Færder fra første januar i år. Til sammen har kommunen rundt 27.000 innbyggere, men i sommermånedene mer enn dobles antallet på grunn av stor tilstrømming til sommerparadiset. Dette gir særegne utfordringer for infrastruktur både over og under bakken og Rambøll er stolt over å kunne hjelpe kommunen med å løse sine oppgaver.

Avtalen løper i 2+1+1 år.