Rag 'n' Bone Man til Bergenfest

Rag'n'Bone Man er bekreftet til vestlandsfestivalen, med splitter ny singel i bagasjen.

Hans forrige singel "Human" har toppet iTunes-listene i 25 land og har over 80 millioner streams på Spotify. Nå er endelig oppfølgeren "Skin" ute, og kan høres der du hører på musikk.

Etter å ha solgt ut Blå i desember i fjor, opptrådte på TV2's artistgalla noen uker senere og skal sjarmere Oslo-publikummet på Parkteateret den 10. april i vår skal altså også vestlandet få oppleve Rorys sjelfulle stemme på Bergenfest.

Rory Graham, eller Rag'n'Bone Man som har er bedre kjent som, vant nylig BRITs Critics Choice Awards, en prestisjetung kåring av 2017 mest lovende artister. Tidligere har prisen kickstartet karrieren til store navn som Adele, Ellie Goulding og Sam Smith, og ventes nå også å gjøre det samme for Rory.

Se Rory gjøre "Skin" live på BBC Music Sound of 2017 her:

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Future, Calvin Harris, CLMD, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, P!nk m.fl.