Rag 'n' Bone Man til Bergenfest

Rag'n'Bone Man er bekreftet til vestlandsfestivalen, med splitter ny singel i bagasjen.

Hans forrige singel "Human" har toppet iTunes-listene i 25 land og har over 80 millioner streams på Spotify. Nå er endelig oppfølgeren "Skin" ute, og kan høres der du hører på musikk.

Etter å ha solgt ut Blå i desember i fjor, opptrådte på TV2's artistgalla noen uker senere og skal sjarmere Oslo-publikummet på Parkteateret den 10. april i vår skal altså også vestlandet få oppleve Rorys sjelfulle stemme på Bergenfest.

Rory Graham, eller Rag'n'Bone Man som har er bedre kjent som, vant nylig BRITs Critics Choice Awards, en prestisjetung kåring av 2017 mest lovende artister. Tidligere har prisen kickstartet karrieren til store navn som Adele, Ellie Goulding og Sam Smith, og ventes nå også å gjøre det samme for Rory.

Se Rory gjøre "Skin" live på BBC Music Sound of 2017 her:

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.