Rae Sremmurd ute med tre nye album

Brødreduoen fra Mississippi, Rae Sremmurd, er i dag ute med ikke bare ett, men hele tre album. De tre delen består av SR3MM, Swaecation og Jxmtro.

Swae Lee står bak Swaecation, Slim Jxmmi bak Jxmtro og Rae Sremmurd bak SR3MM

Albumene er laget med god hjelp fra Mike WiLL Made-It og er Rae Sremmurds tredje album. Blandt dem som bidrar på albumene finner vi Pharrell, Travis Scott, The Weeknd, Zoe Kravitz, Future, Juicy J, Young Thug og Riff 3x.

Rae Sremmurd har stått bak hits som "Black Beatles" og "Powerglide" og har akkurat sluppet den aktuelle sommerlåta "Guatemala".

Albumet SR3MM inkluderer låten "Buckets" feat. Future, samtidig som den inneholder hiten "Powerglide". Albumet Swaeticon inneholder "Touchscreen Navigation" og Jxmtro inneholder låta "Anti-Social Smokers Club".

Hvem faen er Ka2?17.10.2018 13:42Pressemelding

Ka2, hele Norges tjommi. En kunstnersjel med et stort hjerte for venner, damer, natur og livets frukter. En venn, en elsker og en notorisk tre-klemmer. Han har jobbet bak kulissene i mange år og alltid vært tilstede, uten at du kanskje helt har lagt merke til ham. Inspirert av psykedelisk rock med deilige elektroniske klubb elementer. Setter denne sounden stemningen for tekstene om hans bohemske livsstil, der han verken har tro på monogami eller økonomi. Ka2 er nå endelig klar for å komme ut av skogen og inn i byen. Og sette festen på hodet. ‘mer og mer på tur’, som slippes 19.10.2018 handler om jaget etter sterkere farger og følelser, om å være på rømmen til et annet univers. Og hvordan klare å forevige de magiske øyeblikkene som man ellers kanskje ikke legger merke til. De som vet, de vet <3 Ka2 er signert til TimeOut Agency. Instagram: @hvemfaenerka2 Facebook: facebook.com/hvemfaenerka2

Nyhetsbrev fra Universal Music12.10.2018 13:45Pressemelding

Under finner du ukens nyhetsbrev fra Universal Music! Astrid S slipper "Emotion" Lil Halima slipper debut-EP Eric Clapton ute med julealbum Nytt album fra Elvis Costello & The Imposters https://www.ntbinfo.no/pressemelding/sings-for-the-king-fra-glen-campbell?publisherId=6987388&releaseId=17854923 Sings For The King fra Glen Campbell Lukas Graham er ute med den nye singelen "Not A Damn Thing Changed". Videoen er en hyllest til vennskap og spesielt Lukas sin venn William som valgte å ta sitt eget liv i en alder av 29 år. Se den her! Migos’ egne Quavo er ute med soloalbumet Quavo Huncho. Albumet inneholder samarbeid med blant andre Cardi B, Drake, Lil Baby, Travis Scott, Offset og Kid Cudi. Stjernelaget DJ Snake, Ozuna, Cardi B og Selena Gomez har sluppet musikkvideo til "Taki Taki", som i forrige uke toppet Spotifys Globale Topp 50-liste. Sheck Wes har sluppet debutalbumet Mudboy, som har fått strålende kritikker, og inkluderer hiten "Mo Bamba". Se video til låten her. Stjerneskuddet El

Sings For The King fra Glen Campbell12.10.2018 13:34Pressemelding

Glen Campbells album Sings For The King inneholder 18 nyoppdagede og restaurerte studioopptak fra 1965-1967 som kaster nytt lys på den innflytelsen Campbell hadde på USAs største rock and roll-stjerne, Elvis Presley. Før Glen Campbells gjennombrudd med "Gentle On My Mind", spilte han inn låter for den legendariske låtskriveren Ben Weisman, som skrev 57 sanger innspilt av Elvis Presley. Campbell hadde evnen til å synge i Elvis Presleys toneleie og tretten av disse sporene ble innspilt og utgitt av Presley. Sings For The King fremhever Campbell's utrolige musikalitet og inneholder blant annet “We Call On Him,” en aldri før utgitt duett med vokalene til Presley og Campbell smeltet sammen. Sings For The King slippes 16. november. Sings For The King trackliste: 1. We Call On Him (A Duet With Elvis Presley) * 2. Easy Come, Easy Go * 3. Any Old Time 4. Anyone Can Play 5. I Got Love 6. I’ll Never Know * 7. All I Needed Was The Rain * 8. How Can You Lose What You Never Had * 9. Spinout * 10. Ma

Astrid S slipper "Emotion"12.10.2018 13:32Pressemelding

Det er over et år siden hun sist slapp musikk, og etter en omfattende verdensturné i fjor høst, har Astrid S brukt all sin tid i studio for å skrive ny musikk. Fredag 12. oktober er hun klar med «Emotion». Om «Emotion» «Emotion» er skrevet av Astrid S, Ali Payami og Jakob Jerlström. Låten er produsert av Ali Payami og mixet av Serban Ghenea. Biografi Med en global fanskare som stadig vokser, har hele Norges Astrid S sanket inn nærmere 1 milliard streams, kun på Spotify. Om sin kommende pop-smash «Emotion» sier Astrid S at hun visste at den var spesiell. – Jeg snek demoen med meg fra studioet inn på hotellrommet, og jeg klarte ikke å la vær å spille den om igjen og om igjen. Astrids ferd mot pophimmelen handler både om flukt og skjebne. Hjemstedet Berkåk er Norges hjerte, som Astrid selv sier. Musikk var hennes første kjærlighet, etterfulgt av fotball. Etter å ha sluttet med fotballgymnas for å melde seg på Idol-audition som 16-åring, fikk hun sin første topp 10-hit med «Shattered». Sen

Nytt album fra Elvis Costello & The Imposters12.10.2018 12:50Pressemelding

Elvis Costello & The Imposters (Steve Nieve på keyboard, Davey Faragher på bass og Pete Thomas på trommer) er i dag ute med albumet Look Now. Albumet ble spilt inn i Hollywood, New York City og Vancouver og er det første albumet Costello gjør med The Imposters siden Momofuku fra 2008. Hans siste album fra 2013 Wise Up Ghost ble gjort i samarbeid med The Roots. Albumet er skrevet av Costello selv, men unntak av ‘Don’t Look Now’ og ‘Photographs Can Lie’ som ble skrevet sammen med Burt Bacharach, som også bidrar på albumet. Albumet er produsert av Costello og Sebastian Krys. Om produsentrollen sier Costello; “I had all of the orchestrations and vocal parts in my head or on the page before we played a note, so it was essential that I worked closely with Steve Nieve to maintain the light and space in the arrangements and allow him to shine”.

Eric Clapton ute med julealbum12.10.2018 12:15Pressemelding

Eric Clapton er i dag ute med albumet Happy Xmas. Dette er hans første studioalbum siden I Still Do fra 2016. Albumet inneholder klassiske julesanger, men også mindre kjente samt en helt ny låt, “For Love On Christmas Day”. Illustrasjonen på coveret er laget av Clapton selv. Albumet er produsert av Clapton og hans faste samarbeidspartner Simon Climie. Om albumet sier han; "I had in my head that these holiday songs could be done with a slight blues tinge, and I started to figure out how to play the blues lines in between the vocals. I got it down and one of the most identifiable songs on the album, the one that became the foundational style, is Have Yourself a Merry Little Christmas". Trackliste: 1. White Christmas 2. Away In A Manger (Once In Royal David’s City) 3. For Love On Christmas Day 4. Everyday Will Be Like A Holiday 5. Christmas Tears 6. Home For The Holidays 7. Jingle Bells (In Memory Of Avicii) 8. Christmas In My Hometown 9. It’s Christmas 10. Sentimental Moments 11. Lonesom