PwC Norge

PwC styrker kompetansen og kjøper et av Norges ledende byråer innen tjenestedesign.

Oslo, 27. august 2018: PwC kjøper et av Norges ledende byråer innen tjenestedesign.

PwC kjøper opp den norske avdelingen til byrået Livework, som vil bli en del av det eksisterende rådgivningsmiljøet i Oslo. Livework leverer tjenestedesign til selskaper i privat og offentlig sektor og har vært en av PwCs samarbeidspartnere de siste tre årene. Oppkjøpet vil styrke PwCs tverrfaglige kompetanse, og ruster selskapet for omstillingsprosessene samfunnet står overfor.

-Vi er svært glade for å ta dette steget sammen med Livework, dette vil styrke vår sammensetning av strategiske, kreative og analytiske ferdigheter, sier Petter Vold, viseadministrerende direktør for PwC Norge og leder for PwC Consulting.

Oppkjøpet trer i kraft 1. september og Livework vil flytte inn i PwCs lokaler i Bjørvika. Det nye tverrfaglige teamet vil jobbe sammen for å løse fremtidige utfordringer i krysningspunktet av forretningsstrategi, teknologi og design.

-Helt siden oppstart har vi jobbet for å skape en forskjell for våre klienter, deres kunder og samfunnet rundt oss. PwC er en perfekt match for å ta oss videre på denne reisen, og vi gleder oss til å bli en del av et tverrfaglig team, sier Lavrans Løvlie, Parter i Livework.

Petter Vold
PwC | Partner & vise-administrerende
Mobile: +47 95 26 06 05

Lavrans Løvlie
Livework | Founding Partner

Henrik Haakestad Lervold
PwC | Direktør /director - Head of marketing and communication
Mobile: +47 95 86 16 10

Om PwC Norge

PwC Norge
Dronning Eufemiasgate 8

952 60 000http://www.pwc.no

Våre tjenester omfatter revisjon, rådgivning, regnskap, skatt og avgift, og juridisk bistand. Kundene våre kommer fra både offentlig og privat sektor, og er i alle størrelser fra de minste lokale til de store og internasjonale.

Følg saker fra PwC Norge

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra PwC Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra PwC Norge

Hamar-gründere vil bekjempe utenforskap15.2.2018 15:36Pressemelding

For første gang ble vinneren av Vil litt mer-fondet kåret i PwC-bygget i Bjørvika. Ideen med mest kraft og overbevisning var VR Education, som gjennom visualisering av matematikk lærer barn å se matematiske sammenhenger på en helt ny måte. “Testresultatene er gode, med disse VR-brillene håper vi å hjelpe barn og ungdom til å fullføre skolegangen og skape ny glede rundt læring”, sier Are Søby Vindfallet, daglig leder for Making Views AS og primus motor for VR-prosjektet.