Produktadvarsel

Kontrollér korken på Jotun TREBITT Terrassebeisfjerner 5-liter

Jotun har oppdaget at korkene på enkelte av selskapets Trebitt Terrassbeis 5-liter plastkanner ikke er skrudd tilstrekkelig til. Det kan medfører at kannen ikke er tett og at innhold lekker ut. Innholdet er helsefarlig. Denne advarselen gjelder produkter, produsert før Juni 2018:

5L Trebitt Terrassebeisfjerner

Har du et slikt produkt hjemme? Gjør følgende:

• Kontrollér at korken er skrudd godt til, slik at barnesikringen fungerer. Normal håndkraft er tilstrekkelig.
  • Tørk av veske som evt har lekket ut, unngå hudkontakt.
  • Oppbevar kannen forsvarlig og utilgjengelig for barn.

Er du usikker kan du ta med deg produktet til butikken for kontroll eller kostnadsfritt bytte et uåpnet produkt i et nytt. Produktene som i dag er på lager, hos grossist eller i butikk blir kontrollert før salg.

Har du spørsmål?

Jotuns forbrukerinformasjon: Telefon: 33 45 75 30/ epost: chat.no@jotun.no

Sjølyst plass

Jotun er en av verdens ledende produsenter av maling og pulverlakker, med 63 selskaper og 37 produksjonsanlegg fordelt på alle kontinent. I tillegg har Jotun agenter, avdelingskontor og distributører i mer enn 100 land. Jotun hadde i 2016 en total omsetning på NOK 15,8 milliarder, og har i dag over 9 800 medarbeidere. Konsernet er organisert med fire segment inndelt i syv regioner. Hovedkontoret ligger i Sandefjord.

Følg saker fra Jotun

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Jotun på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Jotun