Privred: Pressetreff med president og generalsekretær

NFF inviterer til pressetreff på Ullevaal Stadion torsdag 31. august klokken 10.00.

Pressetreffet finner sted i M3-losjen på UBC i tredje etasje - som er i motsatt ende av NFFs lokaler. Media kan benytte inngang D, alternativt bruke NFFs inngang for deretter å gå rundt.

Saker på agendaen:

Økonomisk status pr 31.7.17

Forbundsstyrets oppfølging av handlingsplan. Budsjett 2018

Orientering fra president

Foreløpig evaluering EM 2017

Samarbeid NTF / NFF

Status strategiprosess og operasjonalisering av handlingsplan

Orientering fra generalsekretær

Vel møtt!

Fordeling av spillere på pressetreff27.8.2017 20:41Pressemelding

Følgende landslagsspillere er tilgjengelige for pressetreff tirsdag 29. august og torsdag 31. august: Sigurd Rosted, Jonas Svensson, Anders Konradsen, Mohamed Elyounoussi, Birger Meling, Sander Berge, Mats Møller Dæhli, Jo Inge Berget, Anders Trondsen, Alexander Sørloth, Joshua King, Tarik Elyounoussi. Følgende landslagsspillere er tilgjengelige for pressetreff onsdag 30. august og søndag 3. september: Sten Grytebust, André Hansen, Rune Jarstein, Haitam Aleesami, Gustav Valsvik, Martin Linnes, Omar Elabdellaoui, Jørgen Skjelvik, Håvard Nordtveit, Ole Kristian Selnæs, Stefan Johansen, Bjørn Maars Johnsen. Se herrelandslagets program for samlingen her Innmeldinger skjer på sms til medieansvarlig Svein Graff, tlf 92 28 72 19, innen kl 09:00 samme dag som pressetreffet finner sted. Spillere som ikke blir meldt inn stiller ikke på pressetreff