PRIV TIL RED: NHO spleiser bedrifter og politikere

NHO-arrangementet Småtinget er lokalvalgets viktigste møteplass mellom politikerne og lederne i små og mellomstore bedrifter - med speed-date på programmet. Pressen ønskes velkommen til Fredrikstad 25.-26. august.

Temaet for Småtinget i år er "klar for omstilling" og vi ser nærmere på utfordringene og mulighetene som ligger foran oss.

Småtinget handler bl.a. om:

• Hvorfor kommunesammenslåinger er viktig for bedriftene
  • Hvordan endres rammebetingelser for næringslivet?
  • Hvordan utnytter og utvikler vi ny teknologi?
  • Speed-date mellom politikere og bedriftsledere
  • Politiske dueller om Oslo og Fredrikstad/Sarpsborg
  • Omstillingshistorier fra bedrifter
  • NHOs Nyskapingspris

Småtinget vil foregå i fantastiske rammer i Fredrikstad og Gamlebyen.

Se fullstendig program og informasjon om Småtinget her.