Prestér bedre på jobb

Bedriftsforbundet inviterer til foredrag for bedriftsledere om prestasjonstenkning for bedriftsledere med Elling Finnanger fra Olympiatoppen på Scandic Nidelven Hotel i Trondheim 30. november.

Bedriftsforbundet inviterer til foredraget «Fra god til ekstremt god» med Elling Finnanger. Dette foredraget om prestasjonskultur er skreddersydd for deg som driver bedrift! Bli med når Finnanger deler erfaringer om prestasjonstenking både fra toppidretten på Olympiatoppen og i bedrifter med suksess på kontinuerlig forbedringsprosesser.

I 20 år har Finnanger vært en sentral del av Olympiatoppens topptrenerprogram- som gründer og strategisk leder for Olympiatoppen Midt-Norge. I 25 år har han også vært landslagstrener for skihopping og bedriftsrådgiver innen prestsjonsutvikling og vinnerkultur.

Arrangementet holdes 30. november kl 14.00-14.30 på Scandic Hotel Nidelven i Trondheim.