Pressetreff med Alexander Kristoff og Team Coop-ØsterHus

I forbindelse med NM landeveissykkel i Bodø 25.-26. juni inviteres det til pressetreff i Stordalsveien 5 klokken 15.00 lørdag 25. juni.

Til stede vil følgende utøvere være tilgjengelig for separate intervjuer:

• Alexander Kristoff (Katusha)
  • Sven Erik Bystrøm (Katusha)
  • Fredrik Galta (Delko Marseille)
  • Team Coop-ØsterHus (Magnus Børresen, Krister Hagen, Oscar Emil Landa, Håvard Blikra, Erlend Blikra, Even Rege, August Jensen, Ole Andre Austevoll, Øyvind Lukkedal, Andreas Sandnes Olsen)

I tillegg vil Stein Ørn være til stede for intervju.

Dette vil være eneste mulighet for separate intervjuer under NM i Bodø, og eneste mulighet for intervju med Alexander Kristoff før Tour de France 2016.

For nærmere informasjon og påmelding, vennligst kontakt:
Malene Rydjord Ausland, Sponsor-Prosjektleder Coop Norge
Tlf: 406 43 135, e-post malene.ausland@coop.no

Handelens Miljøfond – et krafttak for miljøet2.10.2017 12:36Pressemelding

Regjeringen og næringslivsorganisasjonene Dagligvarehandelens Miljøforum, som Coop er en del av, NHO Handel og Virke er nå enige om at norsk næringsliv kan oppfylle EUs «posedirektiv» gjennom Handelens Miljøfond, i stedet for at det innføres en statlig avgift på bæreposene. I praksis betyr dette at det legges på 50 øre per plastpose, som uavkortet går til miljøtiltak, herunder tiltak som bidrar til å redusere plastposebruken.