Pressemøte NHOs økonomibarometer 2.kvartal: Fortsetter oppsvinget til høsten?

Tirsdag 27.juni klokka 11.00 i Næringslivets Hus, Middelthunsgate 27. I rundt ett år har landets bedrifter sett en bedring i markedene. Spørsmålet er om vi omsider klarer å presse opp investeringene som har vært på et historisk lavt nivå?

Vil oppgangen ellers fortsette til høsten?

I annet kvartal har drøye 1800 bedrifter svart på om dagens markedssituasjon her i landet, internasjonalt, de kommende kvartaler, arbeidsmarkedet og ulikheter i arbeidsmarkedet og altså utsiktene til å investere i flere arbeidsplasser.  Tallene er brutt ned på bransjer og regioner.

Det er NHOs sjeføkonom Øystein Dørum som skal presentere materialet tirsdag 27.juni  klokka 11.00 i Næringslivets Hus, Middelthunsgata 27.

Vi serverer baguetter m.m.

Velkommen!