Presseinvitasjon: Velkommen til Handelskonferansen 2017

Handelskonferansen er den største og viktigste møteplassen for norsk handel: Her blir nyvinninger innen teknologi og forretningsmodeller presentert, og grundige analyser om norsk handel lagt frem.

Tid: tirsdag 19. September kl. 09:00-16:00

Sted: Scandic Fornebu

Arrangør: Hovedorganisasjonen Virke

For mer informasjon: www.handelskonferansen.no

Rethink | Restart | Retail

Møt kommunalminister Jan Tore Sanner, trendekspert Thimon de Jong, CEO i Atea Michael Jacobs, og Virke-sjef Vibeke Hammer Madsen, samt flere av Nordens største retailere!

Få også tilgang til Handelsrapporten – den mest komplette oversikten over norsk landskapet i retail-Norge.

Handelsnæringen er i kraftig endring. Netthandel, økt konkurranse fra utenlandshandel og nye digitale løsninger gjør fremtiden uforutsigbar for det som er Norges største private sysselsetter. Alt vi vet om kunder, handlemønstre og forbruksvaner utfordres. På årets konferanse stiller vi spørsmålene – hvordan vil handelen se ut i fremtiden? Hvem står igjen som vinnerne, og hvem taper kampen om de nye kundene?

Gjennom debatter og spennende foredrag med blant annet Atea, McKinsey, KID, Circle K, Varner-gruppen, Choice Hotels, DNB og Zoopit, utforsker vi den nye virkeligheten i handelen.

I tillegg skal Virke dele ut den prestisjetunge Handelsprisen til den handelsbedriften som i størst grad har utpekt seg med både god vekst, god lønnsomhet, høy grad av innovasjon og godt omdømme. Vi deler også ut prisen for årets retailleder og årets beste butikksjef.

Presse kommer gratis inn. Det vil være muligheter for å intervjue foredragsholdere. Gi beskjed til pressekontakt Julie Wentzel Frøland via epost eller telefon at dere ønsker å komme.