Presseinvitasjon: TV 2s høstlansering

TV 2 har gleden av å invitere pressen til høstlansering på Klingenberg kino i Oslo tirsdag 22. august kl. 11.00.

Tirsdag 22. august er det klart for TV 2s høstlansering på Klingenberg kino i Olav Vs gate 4 i Oslo.

Presse inviteres til å være tilstede under presentasjonen av TV 2s programmer, og til å møte våre profiler.

Program 22. august:

Kl. 11.00 Rød løper ankomst profiler og gjester på vei inn til Klingenberg kino. Her er det mulig å ta bilder og gjøre korte intervjuer.

Kl. 11.30 Presentasjonen starter i hovedsalen på Klingenberg kino (Varighet: Ca 1 time og 20 minutter)

Kl. 13.00 (eller så snart presentasjonen er ferdig) Pressetreff med TV 2s profiler i foajeen på Klingenberg kino. Her blir det anledning til å ta bilder og gjøre intervjuer med TV 2s profiler. Varighet: Ca. halvannen time.

Kl. 14.30 Program slutt for dagen

____

Flere av innslagene som vises under høstlanseringen vil bli tilgjengeliggjort i en pressemelding som sendes ut mot slutten av presentasjonen, og kan lastes ned derfra til bruk. Her vil også alle høstens programmer være listet med kort informasjon om hvert av de.

Påmelding senest innen fredag 18. august kl. 11.00 til Anne Martha Leidland: aml@tv2.no

Oppgi hvor mange som kommer fra dere, og om dere ønsker fotoplass i salen.

Det vil bli holdt av plasser til stillsfotografer i salen med god plassering ift scenen. All presse vil få plass i sal under presentasjonen.

Oversikt over profiler tilstede under Høstlanseringen kan sendes mandag 21. august på forespørsel.

Det blir enkel servering ved ankomst.

Anne Martha LeidlandPressekontakt

Skal vi danse, Senkveld, Best Før, Fingrene av fatet, Amatørenes Mester, Truls a la Hellstrøm og Skal vi Danse.

476 45 065 / 55 90 80 15aml@tv2.no