Presseinvitasjon til veiåpning E18 Rugtvedt-Dørdal 2. desember

Presseinvitasjon - ber om tilbakemelding innen 27. november

Dette er en presseinvitasjon som ikke er ment for publisering

2. desember åpner nye E18 Rugtvedt-Dørdal

Samferdselsminister Jon Georg Dale forestår den formelle veiåpningen som skjer på Rugtvedt. Se vedlagte kart for info om parkering og oppmøtested. Det er oppmøte seinest kl 11.30, veiåpningen skjer kl 12.00, deretter er det trafikkpåsetting før vi går samlet opp til en markering med juletapas, mingling og taler inne på Heimat, Lasses.

Trafikksikkerhet

Vi gjør oppmerksom på at Rugtvedt er et komplekst kryssområde og at det etter kl 12 settes på trafikk med fartsgrense 110 km/t. Av hensyn til trafikksikkerhet lar det seg dessverre ikke å gjennomføre veiåpningen som et åpent arrangement for publikum. Ber om at dette respekteres og at ikke kartet publiseres.

Heimat har begrenset antall plasser og markeringen er et lukket arrangement.

På vår Facebookside Nye Veier E18 Langangen-Grimstad er det både bilder og filmer til fri bruk så lenge det krediteres Nye Veier.

Ta gjerne kontakt dersom det er spørsmål om praktiske tilrettelegging e.l.