Presseinvitasjon til EL og IT Forbundets landsmøte 8.-11. mars

Landsmøtet vedtar blant annet handlingsprogram, vedtekter og velger forbundsledelse.

EL og IT Forbundets landsmøtet i 2015.

Sted: Oslo Kongressenter, Folkets Hus

Tid: 8. mars kl 12.00 til 11. mars klokka 16.00

Det er åpent for registering fra kl 09.30.

Pressen er hjertelig velkommen

Du får adgangskort for presse ved å henvende deg i informasjonsdisken ved inngangen. Det er reserverte plasser for presse bakerst i salen. I tillegg er det et eget arbeidsrom for journalister ved siden av landsmøtesalen.

Følg møtet på nett

Landsmøtet strømmes. Du kan du se landsmøteprogrammet og lese noen av sakspapirene her

EL og IT Forbundets landsmøtet i 2015.

Tarifflønn for alle innen elektrofagene17.10.2018 11:04:18Pressemelding